cursus nederlands in oekraine

• jonker

hallo wie kan mij vertellen waar er een taalcursus nederlands word geven in oekraine liefst in lviv /lutsk of omgeving

• sveta

Hallo,

Ik heb veel contact met nederlandse leraar in Taganrog hij kan je zeker wel helpen met het leren van de Nederlandse taal, geen probleem.

Maar, is het niet beter om Oekrains te leren?

• Kees

Beste Sveta, Ik zou graag het adres weten van die leraar, bij voorbaat dank. Kees.

• Owen

Waar ligt deze plaats precies Sveta?

Ook ik heb interesse in de gegevens van deze leraar.

Alvast bedankt!

• jonker

beste sveta zou je mij dan het adres kunnen geven van deze leerlaar het gaat erom dat mijn vriendin nederlands moet leren voor de inburgerlings cursus ik heb al een boek van pegasus opgestuurd maar toch lijk het moeilijk voor haar hoewel zij vloeiend duits en engels spreek dus graag het adres van deze leerlaar en waar is lig deze plaats percies!! mijn vriendin woond in lutsk

• marco

Hallo,

Taganrog ligt in Rusland….. Vlakbij Rostov aan de Azov zee.

Wel een beetje uit de buurt van Lutsk..

Groet!

• asv

ik woonde zelf ook in Lutsk en weet zeker dat daar zit een docent van Nederlandse taal.

• jonker

hall asv zou jij dan het adres voor mij kunnen vinden van die leraar die nederlandse les daar geeft

• Gilbert

heb op dit moment contact met een Leraar Nederlands in Kiev. Bij interesse kan ik jullie zijn email adres toe laten komen.

• jonker

hoi je zou mij echt blij maken als je mij het adres geeft wand dan kan mijn vriendin desnood naar kiev gaan voor een tijdje om de nederlands te leren

alvast mijn dank