kosten paspoort Ukraine

• kees hoevenaar

je heb in de oekraine 2 paspoorten 1 binnenlands en als je er een wil hebben voor buiten de oekraine is dat echt duur,kom veel in de oekraine als je het prcies wil weten kan ik het wel informeren bij mijn zaken relatie daar

• gotcha1930@live.nl

Mijn vrouw heeft nu haar paspoorten vernieuwd na ons huwelijk. De prijzen van het buitenlands paspoort verschillen, wil je het in 3 dagen kost het 160 euro en dan loopt de termijn op. Zij heeft 35 euro betaalt en moet dan 1 maand wachten op haar paspoort. Die maand is niet zo erg je kan er leuke dingen doen met het geld wat je overhoudt.

• piet

hallo wat zijn precies alle kosten incl paspoort en een visum?

ik heb een hele leuke meid leren kennen en denk er aan om haar naar nederland te laten komen

wie kan mijn vraag beantwoorden?

• snugger

“www.google.com”

• danny

Beste,

Denk 2x na,

Lees eens goed wat hier allemaal al geschreven is

Ik spreek uit eiegen ervaring

iedereen die naar oekraine gaat komt met vriendin terug of meerdere, maak je daar geen illusies in, ik heb mij ingespannen voor ene die een andere belg voor mij laten vallen heeft dusja, en madam zit nu in odessa op vakantie

Ga ervanuit dat eens inviteren etc en tot alles geregeld is 8000euro kost, laat u niets wijsmaken

En als je ze maar 1 week uitnodigt, ze zal nog veranderen eens hier

Ik heb ze 3x uitgenodigt en twas nog een hel

Als ze zelf geen visum kan krijgen vergeet het dan das mijn advies

Anders begint een papiermolen, en moet je sowieso terug

Maar dan zoekt ze alleen papieren en een geldschieter, das mijn ervaring

Grtz,

Danny, the real one aus belgien

Bedroevende toestand oekraine amai, en pas op leeftijdsverschil 3jaar terwijl ik er hier kan hebben met 10jaar

Niets willen doen hé makker: ik zou moeten kuisvrouw nemen, madam wilt kleine en 2jaar thuiszitten, ja hey

totaal andere cultuur

Geen wonder dat er meer zatlappen zijn ginds, ge zou voor minder