je heb in de oekraine 2 paspoorten 1 binnenlands en als je er een wil hebben voor buiten de oekraine is dat echt duur,kom veel in de oekraine als je het prcies wil weten kan ik het wel informeren bij mijn zaken relatie daar
Mijn vrouw heeft nu haar paspoorten vernieuwd na ons huwelijk. De prijzen van het buitenlands paspoort verschillen, wil je het in 3 dagen kost het 160 euro en dan loopt de termijn op. Zij heeft 35 euro betaalt en moet dan 1 maand wachten op haar paspoort. Die maand is niet zo erg je kan er leuke dingen doen met het geld wat je overhoudt.
Beste,
Denk 2x na,
Lees eens goed wat hier allemaal al geschreven is
Ik spreek uit eiegen ervaring
iedereen die naar oekraine gaat komt met vriendin terug of meerdere, maak je daar geen illusies in, ik heb mij ingespannen voor ene die een andere belg voor mij laten vallen heeft dusja, en madam zit nu in odessa op vakantie
Ga ervanuit dat eens inviteren etc en tot alles geregeld is 8000euro kost, laat u niets wijsmaken
En als je ze maar 1 week uitnodigt, ze zal nog veranderen eens hier
Ik heb ze 3x uitgenodigt en twas nog een hel
Als ze zelf geen visum kan krijgen vergeet het dan das mijn advies
Anders begint een papiermolen, en moet je sowieso terug
Maar dan zoekt ze alleen papieren en een geldschieter, das mijn ervaring
Grtz,
Danny, the real one aus belgien
Bedroevende toestand oekraine amai, en pas op leeftijdsverschil 3jaar terwijl ik er hier kan hebben met 10jaar
Niets willen doen hé makker: ik zou moeten kuisvrouw nemen, madam wilt kleine en 2jaar thuiszitten, ja hey
totaal andere cultuur
Geen wonder dat er meer zatlappen zijn ginds, ge zou voor minder
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?