kosten paspoort Ukraine

• Owen

De ervaringen van mijn vrouw (ook van haar moeder) zijn dat het 3 maanden duurt als je het voor het normale tarief wilt hebben.

Mijn vrouw heeft in 2003 toen 150 euro betaald en had het toen in 2 weken. Haar moeder heef niets extra's betaald en moest dus 3 maanden wachten.

Zo werkt nou eenmaal in de meeste steden, wil je het voor een “normaal” tarief, dan moet je lang wachten..zo proberen ze geld bij te verdienen.

Kosten van 200 euro vind ik wat aan de hoge kant, maar ik sta er niet verbaasd van te kijken.

Wat ze natuurlijk kan doen, is zoals Anna aangeeft haar poot stijf houden en dan maar wat langer wachten..

Misschien kan jij dan beter eerst die kant op gaan…weet je gelijk meer en tegen die tijd dat zij dan naar hier komt, is haar paspoort wel klaar…

• Kees

Als jij een vrouw uit Oekraine wil halen, gaat het allemaal nog veel meer kosten als 200 euro. Stel ze is voorgoed hier, wat denk je van eens een keer op en neer vliegen. En telefoonkosten, en bijdrage in levensonderhoud van haar naaste familie?

• Nick

DAT IS WAAR WAT MENEER KEES ZEG

KOST VOOR MIJ OOK VEEL GELD

ZELF BEN IK HALF UKRAINE AFKOMST

MIJN FAMILIE MIJN VROUW HAAR FAMILIE MIJN PETERKIND DAN WEET JE AL WAT PER JAAR VOOR ONS KOST ???

HET ZAL NIET GOED KOOP ZIJN

DAT WEET IK AL

• carl

Tsja… als het geld op is is het op :)))

Een kwestie van op tijd voldoende andere verplichtingen aangaan?

Carl

• carl

Gelukkig had ze het niet over 200 euro maar over 200 dollar. Komt neer op pakweg 160 euro, dus dat klopt dan wel een beetje.

Steeds ben ik bang dat ze me bedondert…….en steeds blijkt het gelukkig toch wel zo´n beetje waar te zijn.

Carl

• Kees

Als ze niet meer vraagd dan dit, wordt jij heus niet bedonderd.

• odie

hoe meer het kost hoe verder je bent,lijkt mij.

maar als zij nog nieteens een pas heeft heb je nog een lange weg te gaan.

• Kees

In Oekraine draait alles om geld, dat is heel normaal als je altijd te weinig hebt. Wij als zuinige hollanders denken te vaak dat we bedonderd worden, maar dat is teveel eer voor ons. Men heeft daar nog traditionele opvattingen, zoals 80 jaar geleden hier. Dat is vaak ook een voordeel.

• carl

dat is een bemoediging:)

Tsja, ik heb haar door een datingsite virtueel ontmoet door tussenkomst van een vertaalburo. Zij is een bloedmooie vrouw.

Op internet word je daar voor gewaarschuwd. Maar ja wie zal er zeggen welke dame fake is en welke niet he…. en tja waarom zou het niet gewoon mogelijk zijn?

Langzamerhand begin ik wel wat meer vertrouwen in haar te krijgen.

Carl

• henry van der velde

Mijn vriendin wil op vakantie uit ukraine,hier naar toe komen.Wat kost een Ukrains paspoort.en een visum?