Ben jij de fred met wie ik een jaar geleden al eens e-mail kontakt gehad hebt? Kees
Ik denk dat de webmaster alleen op ip-adres kan “bannen”, d.w.z. de toegang ontzeggen. Contact opnemen met upc heeft geen zin. upc is niet verantwoordelijk voor wat zijn klanten allemaal op allerlei fora all-over-the-world plaatst. Het beste is om met zijn allen niet meer te reageren op dit soort berichten. Ik weet het, het is moeilijk. Maar met elke reactie worden dit soort figuren geprikkeld om weer door te gaan. Dus hierbij mijn oproep: ABSOLUUT NIET REAGEREN OP ONZINBERICHTEN!!!
PS. Ik zie trouwens al een extra barricade door de webmaster in de vorm van een controlegetal. Ga zo door!!!
Hoi Ronald,
Je vraagt me wat ik van Donetsk vind. Laat ik beginnen met het feit, dat ik niet kan vergelijken met andere steden in de Oekraine, omdat het de enige stad is waar ik ben geweest. Wat mij opviel zijn de grote tegenstellingen: heel mooie gebouwen bv. het theater voor opera en ballet, maar ook hele vieze oude gebouwen en dat is eigenlijk met alles zo. Grote tegenstellingen. Van de botanische tuin had ik me veel voorgesteld, ik kom zelf nl uit Leiden met een prachtige botanische tuin, de Hortus. Nou dan valt dat in Donetsk (vooral de plantenkassen) toch erg tegen, maar ik begrijp het allemaal wel. Er is zo weinig geld in dat land (of het geld wat er is zit maar bij een paar (verkeerde) personen) dat vrijwel alles verwaarloosd is. Dat trams en trolleybussen nog rijden mag een wonder heten en alles scheurt maar met een bloedgang door brede straten, max. snelheid, nooit van gehoord en erg vuil in het algemeen, maar ook heel mooie parken. Ik was er eind mei/begin juni dit jaar en ga weer in nov./dec. kijken hoe het in herfst en winter daar is.
groeten,
Fred
dit soort ongein zoals je dit zelf al noemt zal altijd blijven bestaan
omdat er altijd mensen zullen zijn die ons hun wil op willen leggen en met het opgeven van dit forum ( waar zoveel meer mensen hun vragen op kunnen zetten en in de meeste gevallen ook goede andwoorden krijgen) is iets waar mee je deze kleine groep van mensen in de kaart speelt
maar dit is jou forum en jij bent daar de eingste in die daar een beslissing over kan nemen
en ik denk dat als je terug kijkt naar hoeveel mensen steun hebben gehad aan dit forum is er denk ik maar 1 beslissing de juiste
ik hoop dan ook nog lang gebriuk te mogen maken van dit forum
wie zou mij ander de weg kunnen wijzen naar een heerlijke relatie met zo'n mooie Oekrainse vrouw
met vriendelijke groet
Geert
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?