Nog even en ...

• oekraine.pagina.nl

dit forum houdt op te bestaan. Inmiddels heb ik de nodige gebruikers geblokkeerd, maar als al deze ongein blijft bestaan, zie ik mij genoodzaakt dit forum te beeindigen. Daarom het dringende verzoek aan een ieder om zich te houden aan de gangbare fatsoensnormen en om grof en beledigend taalgebruik achterwege te laten.

• Alex

Bedankt voor het ingrijpen en de snelheid waar mee dit is gebeurt.oekraine.pagina.nl schreef:

>

> dit forum houdt op te bestaan. Inmiddels heb ik de nodige

> gebruikers geblokkeerd, maar als al deze ongein blijft

> bestaan, zie ik mij genoodzaakt dit forum te beeindigen.

> Daarom het dringende verzoek aan een ieder om zich te houden

> aan de gangbare fatsoensnormen en om grof en beledigend

> taalgebruik achterwege te laten.

• Zilvervos

Ook namens mij bedankt voor het ingrijpen. Zou het jammer vinden als dit forum verdween. Ben veel over het land te weten gekomen door dit forum.

• Kees

Ik hoop dat dit forum blijft, dat verhaal hieronder, van de gijzeling is volgens mij van dezelfde onzinverteller. Kan dit aub ook verwijderd worden? kees.

• ronald

ik hoop ook van ganse harte dat deze site blijfd bestaan want hier kan men ook leuke en interesante dingen vinden.

• odie

niet buigen voor deze rotzooi,ik hoop van harte dat het blijft doorgaan!!

hg,odie.

• Fred

Na een tijdje niet op deze site geweest te zijn heb ik met stijgende verbazing en verontwaardiging de onzin, vuilspuiterij enz. gelezen. Niet buigen voor deze mensonwaardige wezens!! Met een vriendin (nog) in de Oekraine, waar ik binnenkort weer naar toe ga heb ik ontzaglijk veel aan deze site gehad en heb ik dat nog steeds. Het zou zonde zijn, als deze site van wege een paar zieke geesten zou moeten verdwijnen. Als ik kan helpen de site “gezond” te houden, dan hoor ik dat graag.

Fred

• odie

bij mij 100% hetzelfde!!! dus beheerder, werk aan de winkel of denk ik er te makkelijk over??

• ronald

hoi FRED

ff een vraagje:ik las dat je in DONETSK bent geweest en vraag mij af of jij het ook een fijne stad vind? mijn vrouw komt namelijk ook uit die stad. ik hoop jou ervaringen te horen.groeten RONALD

• KeesH

Ik hoop ook dat deze site blijft bestaan maar werk er dan zelf ook aan mee, en reageer niet op onzinnige teksten zoals je hierboven weer doet, dat is nu net wat die gasten plezier geeft. Ik weet dat het moeilijk is.