mvv advies

• Renevh

Tsja dat kan ook…..

• odie

het gaat om info te krijgen en om evt. ervaringen uit te wisselen dacht ik,

iedereen zit in een andere positie maar toch hebben we allen te maken

met het vreemdelingen beleid van vandaag de dag.

en of deze vrouwen nou dit of dat denken doet er even niet toe.

we maken samen plannen en in mijn geval ben ik vast besloten haar hier te

halen!

dus owen,niet weglopen want dat is wat tante rita juist zo graag ziet.

tot zover voor nu,hg odie.

• ronald

hoi mensen . Ik heb in 2002 mijn huidige vrouw over laten komen uit de OEKRAINE en ik had geen enkel probleem. Ik kom uit het oosten van het land en zo nuchter als wij zijn heb ik het volgende gedaan:ik heb een middag vrij genomen van mijn werk en heb met een man van de vreemdelinge dienst gepraat en die heeft mij precies uitgelegt wat te doen en hij gaf mij ook zijn tel.nummer zodat als ik wat wou weten dan kon ik hem bellen. p.s elkaar afkatten heeft geen zin dus hou het leuk zodat een ieder graag terug komt op deze leuke en interesante site!!!!!!!! gr.RONALD

• Peter

Of zoek een website waar alleen serieuze mensen. En waar je ook persoonlijk contact (kunt) hebben.

Het is net wat Owen zegt, wanneer je hier iets probeert te melden zijn er altijd wel personen die je afschieten en/of het belachelijk maken.

Gelukkig zijn er ook websites waar mensen zitten die je ECHT willen helpen.

Oh ja, mijn vrouw komt uit de Oekraine en zij is in november hier gekomen en we zijn in juli getrouwd, dus ik weet ook waar ik over praat.

Groeten,

Peter.

• ronald

kijk: het kan toch ook leuk zijn en voor die lui die willen zieke:ga naar een andere site als je niet wilt of kun helpen maar .

• entre

als jij ondernemer bent betaal je belasting en als jij genoeg betaalt iser geen probleem

• Willem

Het is echt niet zo moeilijk om alles te door lopen, wij hebben ook alles volgens het boekje gevolgd en dat met succes (Soms wat kleinigheden) maar niets wat grote problemen gaf, veel info via dit prikbord en ook van buitenlandse partner en mixed couples. Vraag de IND of VD bij je in de buurt. Ze zijn heus niet de beoerdste om je te helpen zolang je vriendelijk blijft.

Het is niet makkelijk wanneer je van iemand houdt zover weg. Maar als je werkelijk van haar houdt is niets onmogelijk!

De inkomenseis is er niet voor niets. Het weerhoudt en beschermd ook de nieuwe partners voor prostitutie en meer van dat soort zaken.

Hoe denk je je vrouw te onderhouden als je niet genoeg verdient?

Zij zal zeker een paar maanden op jou kosten moeten leven voor ze aan het werk zal kunnen, en zelfs voor schoonmaken moet je Nederlands kunnen.

Advies van ons:

Zoek dan een 2e baan bij een baas waar je wel een vast salaris kunt krijgen, zodat je wel aan de inkomenseis kunt voldoen. Als je echt wilt, zul je het ervoor over moeten hebben!

Als nog succes!

• odie

zij spreekt heel goed nederlands,

toen ze hier was met haar 30 dagen visum kreeg ze veel complimenten

over haar taalgebruik,dat is totaal geen barriere.

werk zou ze al hebben voordat ze zowiezo naar holland komt.

dit is nl. iemand die voor 100 % voor zichzelf wil en kan zorgen.

bedankt voor uw reactie al was deze misschien niet voor mij bedoeld,wel van

toepassing dat wel!!

• Willem

Odie, vraagje,

Werk zou ze sowieso al hebben voordat ze na Nederland komt……?

In eerste instantie MAG ze helemaal nog niet werken zonder VTV, dus………..eerst maar eens na nederland laten komen voor de MVV en dan pas verdere plannen maken.

Het is fijn dat ze Nederlands kan begrijpen, maar het zal ook voor haar niet makkelijk worden om alles in de Oekraine op te geven om met jou een nieuw leven hier op te bouwen, richt je op haar geluk, en sta klaar voor haar!

En goedkoop is het zeker niet, en het vergt ook veel van jou!!!!!

• odie

'wij weten wat we willen,wij kennen elkaar al jaren en gaan voor ons geluk!!

en alles achterlaten is een groot woord ,de wereld is klein.

vroeger emigreerde mijn fam. naar de andere kant van de wereld zonder te

weten of ze ooit terug konden!!

er zijn er maar weinig meer die älles achterlaten.