Ik ga er vanuit dat de ambassade, bij twijfel, nog steeds de aanvraag kan laten toesten via buitenlandse zaken, hierbij komt dan de voor sommigen al bekende vragenlijst (pakket) bij je thuis. Dit wordt binnen een paar weken afgehandeld.
Ze heeft bij de aanvraag van de nieuwe visum verteld waarom ze het vorige visum niet heeft kunnen gebruiken. Vader overleden en zelf longontsteking gekregen en daarom opgenomen in het ziekenhuis op het moment dat ze naar mij wilde komen. Was allemaal niet voldoende reden om een nieuw visum te geven, zie mijn verhaal dat ze gewoon is weg gestuurd door het Ukrainisch personeel bij het eerste loket waarbij dus ook geen registratie van de visum aanvraag heeft plaats gevonden en daarom zegt het Nederlands personeel nu dus van, het staat niet in de administratie dus ze is niet geweest. Dat is voor mij dus de reden om met haar samen er naar toe te gaan net als de eerste keer toen ze wel een visum kreeg. Het gesprek in de interview kamer was toen ook erg ontspannen en helemaal niet moeilijk. Ik geloof toch echt dat het veel verschil maakt als je zelf mee gaat, is nutuurlijk ook wel een bewijs dat je serieus bent. Tevens kunnen ze in je paspoort ook zien dat je hier meerdere malen geweest bent, over een periode van 2 jaar, dus het is geen bevlieging meer.
Het komt veel meer voor dat tickets vanuit een ander land naar Nederland duurder zijn dan omgekeerd, ook met dezelfde vliegmaatschappij.
Dit heeft veelal te maken met de afspraken die gemaakt worden met de verschillende landen. Bij de KLM ligt het niet aan de KLM zelf, maar aan de Oekrainse overheid.
Op dit moment kost een ticket Kiev-AMS ongeveer 350 euro met de KLM.
Een prijs die over het algemeen overeenkomt met het omgekeerde traject.
Niet op dit moment omdat de KLM tijdelijk een aanbieding heeft.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?