Gratis inkomende gesprekken?

• Piet

Als ik iemand bel die prepaid heeft en die bij umc ziet hoeft die dan niet meer te betalen als ik bel wie heeft hier ervaring me?En wat zijn de beste uren om iemand te bereiken op zijn mobiel ik moet naar kharkov bellen.Ik zit bij vodafone maar het is haar nog steeds niet gelukt om mij een smsje te sturen moet ze +316 gebruiken of +3186 of misschien iets anders?Ik had het bovenstaande van de site www.oekraine.be

• Alex

Het kost altijd geld voor diegene die je belt in de Ukraine (vreemd maar waar)

Alex

• Piet

Maar volgens die site vanaf 19 september niet meer.

• Ilya

Niet alleen de site, maar volgens de wet ;) ALLE inkomende gesprekken zijn vanaf 19 sept gratis.

Ilya

www.oekraine.be

• peter

Klopt helemaal, mijn vriendin hoeft ook niet meer te betalen terwiijl dit voorheen wel zo was. Als jij haar een sms-je stuurt kan zij toch jou nummer gewoon opslaan en daarna antwoorden?

Succes

Peter

• john

hoi lezers

dank voor de tip, maar ga het vandaag nog zeker uit testen

weet uit ervaring dat PTT - UMC altijd perfect werkt !!

geen betalingen wederzijds en sms jes geen probleem wederzijds !!!

groetjes john

• Piet

Ik heb gister eindelijk haar gesproken op haar mobiel.Ze vertelde me dat ze wel eens een smsje naar mij had gestuurd ik heb ze nooit gekregen waar kan dit aan liggen.Wie is op dit moment de goedkoopste aanbieder van bellen naar de oekraine. (kwaliteit prijs)

tips welkom.

• Yura

Heb gisteren via 1601 preselectie gebeld naar Oekraïne voor 4 cpm. Redelijke verbinding van vast naar vast toestel. Zie ook hun overzicht op belslim.nl

Ook bellen naar Rusland en andere voormalige Sovietstaten is via hen op dit moment het goedkoopst.

• Piet

Ik heb bericht gekregen van vodafone klantenservice zij vertelde mij dat ze dat ze geen sms interworking-overeenkomst hebben met oekraine zodat mijn vriendin geen smsjes uit oekraine kan sturen.Ik kan trouwens wel naar haar sturen.Mij vraag is aan de mensen die eerder op mij eerste bericht reageerden bij welke nederlandse mobieletelefoonaanbieder zitten jullie want jullie krijgen dus wel smsjes uit de oekraine.

• john

hoi piet

als je kpn hebt en zij heeft umc dan kun je samen genieten van de mogelijkheid sms`jes te sturen versturen en te ontvangen.

geen problemen werkt altijd en is lekker goedkoop !!!!

succes

john