Vrouwen Oekraine....

  • Rudi

    Kan enkel zeggen dat ik blijkbaar een uitzondering getroffen heb.

    Een leuke jonge meid, niet uit Kiev of een of ander toeristisch oord, wat volgens mij al een groot verschil maakt.

    Heb haar leren kennen via datingsite en de eerste weken was enkel contact via de site, kleine berichtjes.

    Een tweede stap was het contact via Skype. Ook dit heeft maanden geduurd tot we op een moment samen beslisten om elkaar eens te ontmoeten.

    Geen hotel moeten booken, ik mocht gewoon bij haar thuis slapen.

    Die week was ik gewoon deel van het gezin, werkte mee in de keuken (wat blijkbaar ongezien is !)

    En verder wat uitstapjes en buurt verkennen (Kirovograd)

    De tweede keer dat ik er was ben ik opnieuw bij hen thuis verbleven en hebben we samen enkele dagen naar Krim (Sevastopol) geweest.

    Elke uitstap richting Ukraine is enorm positief

    Ik heb tot op heden enkel positieve ervaringen met haar.ook financieel heb ik geen negatieve ervaringen.

    Eten kochten we op locale bazar, nooit een vraag om iets, als ik iets voorstelde om te kopen voor haar mocht het niet. Geen dure uitspattingen

    Ze heeft een bankkaart van me maar daar is ze nog niet aangeweest.

    Is dit dan echt een uitzondering ?

  • Ruud

    Rudi,

    Nee, dat is gelukkig geen uitzondering.

    Ik heb dezelfde ervaringen opgedaan als jij, zorgzaam, lief, etc.

    Maar een aantal heren zoeken andere relaties als dat jij doet.

    Deze heren zoeken lellebellen die ze in de disco oppikken en die gelijk mee willen naar het apartment.

  • Tjip

    Het is geen uitzondering,ik heb de ware in odessa gevonden.ga er weer naar toe spoedig,nog ff dit,voor een lellebel hoef je niet drie uur te vliegen..ik trouwens geen negatiefe ervaring met nederlandse vrouwen

  • Remco

    Vrouwen Oekraiene,

    Beste Ben,

    Ik ben getrouwd geweest meet een Oekraiense en ook naar haar land geweest.

    Ik ken zodoende een aantal in Nederland wondende vrouwen.

    Het is bij allen een waslijst van chantage, prostitutie en leugens.

    Waarom denk je dat zij hier zijn…..