Vrouwen Oekraine....

  • Fat Danny

    Aan Marcel

    By the way

    Als zij niet werkt, zelf geen visum kan krijgen, hoe gaat ze ooit aan visum geraken dan?Dit in veronderstelling dat uw vriendin niet werkt…Omldat u spreekt over 1 maand.Welke werkgever geeft 1 maand verlof, enfin ja het zijn mijn zaken niet…

    1maand is al iets ja,dan ziet u al meer, maar dat staan ze normaal nooit toe op ambassade de eerste maal.Tenzij ze zelf visum heeft dat is anders.

    anders raad ik u aan al eens pro forma een visumaanvraag te doen, dan doet u nog wat u wil.

    Vermoedelijk zal een 2de aanvraag moeten gebeuren, dan gaat het zeer snel.

    eerste maal duurt het lang voor antwoord, en ned of belgie zal wel gelijk zijn…

    Dit is al voor mijn boek haha:)-D

    See ya,

    Danny

  • Ben_D

    Ik ben het op zich wel met je eens. Maar ik kan me ook voorstellen dat sommige mensen kiezen voor zo'n bureau, mits betrouwbaar natuurlijk. Alleen

    zo gemakkelijk zoals het lijkt is het niet. Ik heb het idee dat mensen daar naar toe gaan met de gedachte dat de buit al binnen is, zonder elkaar ooit

    ontmoet te hebben. Het enige wat zo'n bureau doet is elkaar introduceren. Daarna moet je het zelf doen en daar gaat het vaak mis. Er is hier al eerder

    beschreven dat als je in je eigen land al niemand kan versieren het in de Oekraine al helemaal niet gaat lukken. En dat is de waarheid. Ten tweede

    hoe realistisch is zo'n date. Ik vergeet nooit meer die Belg, hij was 50+ en had een date met een dame van net 30, maar echt een hele leuke vrouw, en

    hij was gewoon een oude Belg, met alle respect. Zelfs het bureau had hem gewaarschuwd, maar ja… na een paar uur zag ik heb alleen slenteren door

    de straten van Odessa. Er is mij verteld dat er zo'n 7% slagingskans is bij zo'n bureau, das niet echt veel. Daarin is niet begrepen het aantal relaties die

    daarna nog eens stuk lopen. Gelukkig in jou situatie heb je daar iemand leren kennen. Dan ligt het een en ander iets anders. Alhoewel het voor iemand

    altijd heel moeilijk zal blijven zijn of haar land te verlaten. Ik heb zelf ook niet de beste ervaringen met de dames daar, misschien ligt het aan de leeftijd,

    begin 20 geen idee (ben zelf mid 20). Hoe dan ook zal een relatie met een Oekrainse vele malen moeilijker zijn als met iemand uit je eigen land. Ik heb

    cowboys genoeg gezien daar, en die zullen dezelfde nare ervaringen hebben als Danny…. it's all in the game!!!

  • kees

    Het vrouwenoverschot in Ukraine(5miljoen meer als mannen) en het mannenoverschot hier, zou dat ook nog van invloed zijn om in Ukraine gemakkelijker een vrouw te vinden? Of is dat juist nadelig?

  • Fat Danny

    Echt maar van vrouwenoverschotten, ze zullen er zijn

    Dronkaards, ze zijn er…maar die zijn hier ook…

    Is ook logisch vicieuze circel, slecht of geen werk en aan de vodca tja

    Onbetrouwbare mannen

    Het zal allemaal wel zeker

    Ik moet er goed om lachen.Kijk de goeie blijven ginds, die vinden heus wel iemand hoor.Het zijn eerder de slechte karakters of probleemgevallen en geldwolven die wegwillen ten allen prijze.

    En pas op russen blijven russen, die bestelen elkaar hier nog hoor, das gewoon de mentaliteit en dat krijg je er niet meer uit.Diverse hebben voor ons gewerkt dus ik weet hoe de zaken op dat vlak staan.

    Tja zoals eerder aangegeven volgens mijn advocaat liggen de scheidings% op 70pr voor zo'n huwelijken

    En ja ik geef het nog steeds kans van 50%, meer niet, je moet wat geluk hebben.

    Mvg,

    Danny

  • kees

    Stelen doen ze, dat klopt, komt door het communisme toen moesten ze stelen. Toch heb ik liever een russische als een nederlands. Er zijn daar met rusland erbij 15 miljoen meer vrouwen als mannen, de meeste mannen deugen niet want ze zijn van jongsaf verwend als prinsjes. Ik heb in huis niks te vertellen, en ik geef haar altijd haar zin, dan heb je veel minder ruzie. Ik hoef en mag in huis niks doen, en dat past mij wel.

  • Fat Danny

    Beste Kees,

    Bent u getrouwd met een russin?.

    Tja idd als je altijd hun zin doet en er mee kan leven dat zij alles beter weten, tja

    Ik zou zo niet kunnen leven, anderen wel, u misschien wel

    ik nooit

    ik laat mij niet commanderen door een russin, luisteren en compromis is iets anders.

    Tja de mentaliteit van oplichten etc zit eerder bij de mannen maar goed, het is de mentaliteit daar en je krijgt dat er niet meer uit, voor de Marcello, deel 21 in mijn boek der liefde haha.

    Grtjes

    Den Danny

  • Kees Adam

    kees Schreef:

    ——————————————————-

    > Het vrouwenoverschot in Ukraine(5miljoen meer als

    > mannen) en het mannenoverschot hier, zou dat ook

    > nog van invloed zijn om in Ukraine gemakkelijker

    > een vrouw te vinden? Of is dat juist nadelig?

    Er is geen vrouwen-overschot.

    Dat is een mythe. Die wordt over elk land of elke stad vertelt, maar het is allemaal onzin.

    In elk land ter wereld zijn er evenveel mannen als vrouwen. Misschien soms 51-49.

    Kijk anders even in het CIA Factbook.

    Er is 1 uitzonderig: In de categorie 65+ is er een vrouwenoverschot omdat vrouwen langer leven dan mannen.

    Dus tel uit je winst.

  • Ruud

    Marcus,

    Je geeft af op de datingburo's en de dames die hierbij betrokken zijn, althans diegenen die van naieve westerlingen profiteren.

    Volgens mij doe je hetzelfde, er is een goede kans dat de “dames” die jij na 1 dag je bed insleept hopen op wat meer dan eenmalige sex.

    In mijn opinie ben je ook iemand die van personen en omstandigheden profiteerd en ben je dus geen haar beter.

    Helaas.

  • Marcus

    Ik ben zeker 1 haar beter ;)…want GRATIS sex :)…….en niet eerst 10.000 euro betaald te hebben aan tickets, visa, uitstapjes, datingburo's, etc..ect…………..Gelijk de KOE bij de horens vatten :), moet zeggen de dames in kwestie genoten er ook van en dan heb je ook weer een win/win situatie :)……waarom eerst veel betalen om er na een hele tijd toch achter te komen dat het allemaal 1 toneelstukje is……wordt wakker RUUD :)

  • oekr

    Mijn interesse in Oekrainse vrouwen is simpel.

    Die is namelijk net zo groot als in Colombiaanse,

    Australische, Zweedse of dames uit Lichtenstein

    -Nach meine Meinung Oekrainse Frouwen het beste!

    Sie sind blond in schon!