Beste,

Ik ben twee weken geleden naar Kiev gevlogen om de stad te bezichtigen en de herinnering van de gebeuretnis van een jaar te zien.

uitertaard zoals iedere single heb ook ik Tinder (had)

Ik heb hem daar in het hotel bekeken en had een paar “likes”

Heb er verder niets mee gedaan en ben op zondag weer naar vliegveld gegaan.

Tijdens het wachten in de terminal toch nog maar eens in tinder gedoken en serieus gekeken naar een vrouwtje die niet veel jongen dan ik ben en heb haar aangeschreven, het werd leuk en gezellig en in Nederland verder geschreven via Whats app en foto's, voiceberichten gestuurd, kortom we gingen elkaar erg leuk vinden.

Ik ben vorig weekend weer naar iev gevlogen om haar te ontmoeten.

Het was heel leuk en tijdens het etentje sloeg de vonk over……ik zag haar stralen en zei mij, het is een leuk mooi vrouwtje maar geen “te mooi om waar te zijn” vrouwtje.

Ik vind gewoon de levensinstelling van oosterse vrouwen erg mooi (russische en ukraine).

Ik ben zelf niet zo groot en dat stoort vele Nederlandse vrouwen, in Ukraine is dat totaal het geval niet, ze is trouwens even groot als ik.

Ik weet niet waarom ik dat allemaal schrijf maar het voelt wel goed om het te delen.

Ze is zelf een jaar geleden naar Ysland geweest dus heeft wel buitenland ervaring, ik heb haar gevraagd of ze Nederland, Belgie en Parijs wilde zien en ze me graag beter willen leren kennen zoals ik haar ook en dat leek me een leuk idee.

Ik wil dus een toeristen-visa aanvragen (Lilia moet dat uiteraard doen) maar ik wil haar helpen met een uitnodiging te sturen etc.

Wie heeft hier ervaring mee?

Gr. Jean