Advies nodig! Relatie

  • Menno

    Hallo beste forum leden!

    Na een 3 jaar lange tijd een relatie te hebben met een schat van een vriendin! ben ik deze winter op me knieen gegaan, en heb ik me vriendin ten huwelijk gevraagd.

    Dit deed ik in een restaurant waar mijn ouders en haar ouders bij zaten. Ik kreeg het ja woord, en was toen de gelukkigste man op aarde haha. Haar ouders vroegen of we plannen wouden maken, en de benodigde informatie gingen opzoeken voor de documenten die we nodig hebben voor een officiele huwelijk. Alles is goed verlopen. We hebben gezamelijk kerst en oud-en nieuw gevierd! Dit was de eerste ontmoeting tussen mijn ouders en haar ouders en die konden goed met elkaar opschieten.

    We houden veel van elkaar! maar nu het volgende probleem:

    Zaterdag avond ben ik thuis gekomen vanuit Donetsk Oekraine, toen heeft me vriendin ruzie gehad met haar moeder omdat haar moeder dingen tegen haar zij die niet leuk waren om te horen!

    Mijn vriendin had de volgende morgen de waarheid tegen me verteld, en dat is dat we van haar ouders elkaar niet meer mogen ontmoeten! :(

    Nu ben ik zelf 22 en is me vriendin 20, jong nog en is ze van haar ouders nog afhankelijk.

    Ik kon goed met haar ouders opschieten! mischien was de communicatie wat te min, maar heb absoluut geen conflicten gehad met haar ouder of met mijn vriendin zelf, Ik heb ze met uiterst respect vriendschappelijk gestaan.

    Haar ouders hebben me ook nergens opgewezen in de periodes dat ik bij der was. Dus alles leek ook gewoon leuk en goed.

    Me vriendin houd echt van me, en ik hou ontzettend veel van haar, ze is mijn levens liefde! maar met dit probleem kan het allemaal flink in de soep lopen.

    Ik weet hier geen raad mee! en ben ook ontzettend verdrietig! me vriendin ook huilend aan de telefoon, want ze kan haar ouders niet ompraten.

    Wie kan me helpen? wat moet ik doen? ik wil bij haar zijn van de zomer weer!

    Dankje, en sorry als ik wanhopig overkom ))

    Menno

  • devolder roland

    geachte.

    kun je eens uw mail adres doorsturen?

    roland.devolder@pandora.be

  • barois

    Je gaat toch ook niet voor je eerste bezoek gelijjk je ouders meenemen….. Maar jah dat zijn die Nederlanders. Gewoon er naar toe en regelen. Neem aub geen raad aan van die Belg Roland devolder want die spoort helemaal niet en is al 20 jaar bezig een vrouw uit Oekraine te vinden…..

  • Menno

    Ho Ho Barois, lees eerst even goed!

    Ik heb al 3 jaar een relatie met me vriendin en dit was de 6e ontmoeting met elkaar! we hadden trouw plannen gemaakt, en haar ouders vroegen daarom of ik me ouders kon mee nemen.

  • boris

    Ahhhh al 6x in 3 jaar. Check eerst haar foto bij div datingsites. Denk dat dit de bekende einde verhaal truck is. Ze heeft nu iemand die rijker is en vaker komt dan 6x in 3 jaar…. Maar wat ik al eerder zei: snel er naar toe en niet aankondigen dat je komt…. Succes Menno

  • Menno

    Boris, mijn vriendin is niet van soort gelijke dating sites,Ze is echt een pure een doorsnee normaal oekraiens meisje, komt ook niet uit een arm gezin, studeert en beide ouders werken, zit geen scam aan haar vast.

    Heb haar ook niet van de internet wereld leren kennen, maar tijdens mijn werk. Mijn vriendin wilt bij me zijn en blijft ook er voor vechten, want alleen haar ouders willen niet meer dat ik haar zie, omdat ze denken dat ik haar geen goede toekomst kan geven.

    Dus ik moet haar ouders er van overtuigen dan ik dat voor haar kan betekenen.

  • Remco

    Beste Menno,

    Ik snap je gevoel. Als je hulp wilt moet je mijn verhaal maar eens lezen over mijn oekraiense vrouw.

    dewaarheid01@live.nl

    Groeten,

    Remco