Hallo beste forum leden!
Na een 3 jaar lange tijd een relatie te hebben met een schat van een vriendin! ben ik deze winter op me knieen gegaan, en heb ik me vriendin ten huwelijk gevraagd.
Dit deed ik in een restaurant waar mijn ouders en haar ouders bij zaten. Ik kreeg het ja woord, en was toen de gelukkigste man op aarde haha. Haar ouders vroegen of we plannen wouden maken, en de benodigde informatie gingen opzoeken voor de documenten die we nodig hebben voor een officiele huwelijk. Alles is goed verlopen. We hebben gezamelijk kerst en oud-en nieuw gevierd! Dit was de eerste ontmoeting tussen mijn ouders en haar ouders en die konden goed met elkaar opschieten.
We houden veel van elkaar! maar nu het volgende probleem:
Zaterdag avond ben ik thuis gekomen vanuit Donetsk Oekraine, toen heeft me vriendin ruzie gehad met haar moeder omdat haar moeder dingen tegen haar zij die niet leuk waren om te horen!
Mijn vriendin had de volgende morgen de waarheid tegen me verteld, en dat is dat we van haar ouders elkaar niet meer mogen ontmoeten!
Nu ben ik zelf 22 en is me vriendin 20, jong nog en is ze van haar ouders nog afhankelijk.
Ik kon goed met haar ouders opschieten! mischien was de communicatie wat te min, maar heb absoluut geen conflicten gehad met haar ouder of met mijn vriendin zelf, Ik heb ze met uiterst respect vriendschappelijk gestaan.
Haar ouders hebben me ook nergens opgewezen in de periodes dat ik bij der was. Dus alles leek ook gewoon leuk en goed.
Me vriendin houd echt van me, en ik hou ontzettend veel van haar, ze is mijn levens liefde! maar met dit probleem kan het allemaal flink in de soep lopen.
Ik weet hier geen raad mee! en ben ook ontzettend verdrietig! me vriendin ook huilend aan de telefoon, want ze kan haar ouders niet ompraten.
Wie kan me helpen? wat moet ik doen? ik wil bij haar zijn van de zomer weer!
Dankje, en sorry als ik wanhopig overkom ))
Menno