REISBUREAU IN KIEV

  • T.

    Hallo,

    Ik wil met mijn oekrainse vriendinnetje op vakantie gaan. Weet iemand een goed/voordelig reisbureau via internet of kiev? Zoiets als arke of dreizen wat wij hier allemaal kennen

    T,

  • Gert

    Weet dat er in Vinnitsa een klein bureau zit die ook in Kiev en andere plaatsen alles kunnen regelen, ook hotels , excursies etc. Een vriend van me heeft via hun wat geboekt en was erg tevreden in ieder geval.

    Kijk maar, wellicht is het iets voor je www.vinnitsa-apartments.blogspot.com/

  • VISAGOLLANDIA

    Ik weet er twee, geen eigen ervaring mee, veel dingen kun jezelf ook goed boeken.

    Pilot.ua

    Turtess

  • Rudi

    Grapje ofzo ???

    Denk niet dat veel mensen iets boeken via een reisbureau daar.

    Je zoek op internet lokaal naar appartments te huur. Belletje om te reserveren en ok

    Ga je naar een iet of wat grote stad aan elk station kan je wel mensen vinden die een kvartira verhuren

    Zelfs al wil je op hotel, boek je toch gewoon via internet !!

  • Peter Mulder

    Beste T en vriendinnetje,

    Je kan overal in Kiev een vakantie boeken ,ik zou een vakantie voor Turkije boeken ,hotrteels en arrangementen zijn super veel beter dan in Ua meer op het Westen gericht. Ook veel russische mensen gaan naar Turkije op vakantie ,ze hebben daar geen visum nodig.

    Ben verschillende keren op de Krim op verkantie geweest ,het is een beetje boers en simpel en veel zwerfvuil lands de wat je boulevards kan noemen, wel leuk hoor daar niet van.

    Gr, Peter