Bewijs van Fraude

  • moonwatcher

    Vandaag een jongedame ontmoet tijdens mijn dagelijkse wandeling met de hondjes. Zij vertelde mij alles over deze dating site uit de Ukraine. Haar vriend uit Beverwijk werkt n.l voor deze organisatie als promotor van de website, maar heeft zijn vriendin een en ander verteld over de frauduleuze oplichting die de eigenaar uit Amerika al jarenlang hanteert. Het gaat als volgt: alle brieven die je z.g. van de ladies denkt te ontvangen worden samengesteld door meest oudere dames met een goede beheersing van het engels. De fotomodellen met hun prachtige lichamen van alle leeftijden worden aangeleverd door modellen bureaux !

    Wanneer je een ontmoeting wilt regelen met je favoriete vrouw in een van de steden van de Ukraine, betaal je minstens $ 3000.- maar je krijgt nog steeds niet het liefje te zien op de foto's ! En naar je geld kan je gewoon fluiten. Alles bij elkaar genomen is het eigenlijk nog een stuk schandaliger dan internet oplichting met spullen die je hebt besteld en vooraf betaald, zoals het geval was met de firma Trendy Laarzen, waarover ik toevallig ook heel slechte ervaringen heb gehad in mijn woonplaats Velsen, waar de uitbaatster van deze firma jarenlang woonde en naar school ging.

    De openbare bieb waar ik de brieven schreef naar de site van Online-Dating-Ukraine.com heeft mij zelfs voor drie maanden geschorst als lid omdat de foto's van de dames er een beetje sexy uitzagen ! En daartegen kan je klagen wat je wilt, het personeel laat je er gewoon uitzetten door de politie !

    Het zal nog lang duren voordat er iets wordt ondernomen tegen deze vorm van oplichting. Er staat nu wel een vreselijk zielig verhaal op internet over een amerikaan die gestrand was in dat land en helemaal berooid naar huis moest terugkeren, maar de media vertellen er niet bij hoe het precies werkt.

    Het is maar zelden dat je zo'n toeval meemaakt tijdens een wandeling in het park, het lijkt wel voorbestemd !

    In mijn hoedanigheid als “moonwatcher”, onderzoek ik al 35 jaar lang hoe religieuze sekten als Moon en Scientology er nog steeds in slagen om jonge intelligente studenten in te lijven tegen kost en inwoning, daarin gesteund door hooggeplaatsten, zoals je kunt lezen in mijn boek “Jeugdsekten in Nederland” (1980) en op de sites van Wayne Madsen, Rick Ross, Robert Parry, John Gorenfeld, Scoobie Davis , Craig Maxim, en Ingo Micheli. Voorts is mij bekend dat de aanslag op 9/11 door het netwerk van Al Qaeda voorkomen had kunnen worden, omdat de FBI en CIA genoeg signalen en berichten hadden ontvangen.

    Een turkse vertaalster genaamd Sibel Edmonds heeft deze Cover Up van de daken geschreeuwd, maar je leest er niets over in de media !

  • Sjaak

    Kan aan mij liggen maar het lijkt me beter eens een afspraak te maken bij een zieleknijper…..

    Het verhaal raakt kant nog wal, en als jij met iemand praat in het park, noem je dat dan Bewijs van Fraude?

    Bewijs is er pas indien er harde feiten zijn……….

    Succes met het watchen naar de moon……………..