Kiev Zhulyany - Vinnitsa

  • Hans

    Is er iemand die ervaring heeft met reizen van Kiev-Zhulyany airport naar Vinnitsa met bijv. de trein? Ik kom 's avonds 3 nov. laat aan en reis dan de volgende dag door naar Vinnitsa, ca. 240 km.

  • Fred

    Neem de taxi naar het treinstation , kost ongeveer 40 Hrivna.

  • Hans

    Ik heb gelezen dat treinkaartjes van tevoren gekocht dienen te worden, of kunnen deze ook op het moment van reizen worden gekocht.

  • vinnitsa.apartments@gmail.com

    Dag Hans,

    Als je overnacht in Kiev kun je beter bij aankomst eerst een ticket kopen voor de volgende dag.

    Vanaf het vliegveld een taxi of met de bus naar centraal station Kyiv- Pasazhyrskyi

    Ik heb een goede kennis in Kiev die taxichauffeurs is, hij kan je eventueel op het vliegveld ophalen

    en samen met je de ticket regelen op het centraal station en je naar je hotel/app brengen

    Mocht je in Vinnitsa nog hulp nodig hebben dan hoor ik het wel van je.

    Grt

    Vinnitsa Apartments & Tours

    http://vinnitsa-apartments.blogspot.com

  • Hans

    Hallo,

    Ik heb idd geen ervaring met treinreizen aldaar en is het prettig dat iemand even meegaat naar centraal station.

    Ik moet daar wel gaan overnachten i.v.m. da late aankomst. Enig idee of er nog een voordelig appartment of

    slaapplek in de buurt van Kiev is. Graag ook even bericht over de kosten van de taxi en het behulpzaam zijn

    bij het regelen van de treinticket. Alvast dank voor de hulp. Ik heb een afspraak met iemand in Vinnitsa, dus dat

    moet verder goed komen.

    Groet,

    Hans Peters

  • vinnitsa.apartments@gmail.com

    Hans ik moet dan e.e.a weten, mail me even op vinnitsa.apartments.gmail.com svp

    mvg

  • Rudi

    Hans,

    Van Zhulyany vertrekken mashruttes naar Kiev Passajirsky

    №169 Vishneve - Starovokzalna street (near Main railway station)

    №368 Boyarka - Starovokzalna street (near Main railway station)

    Prijs 2,5 Hryvna ofte 25 Eurocent

    Kom je uit net naast Passajirskij oude gebouw.

    Taxi kan ook, onderhandel op voorhand de prijs. Of je betaald minstens dubbel zoveel :)

    Tussen 25 en 35 euro moet je wel van Zhulyany naar Passajirskij geraken.

    Als je op een redelijk uur aan railway station aankomt heb je kans dat je mensen op straat kan vinden die je een apartment verhuren. Prijs 20 a 30 Euro/nacht

    Als je laat aankomt kan je dit beter op voorhand regelen, websites genoeg.

    Bijna elk uur vertrekken er treinen naar Vinnitsa.van 6u25 tot 23.50. Dus ook doorreizen is een optie, moet je niet overnachten in Kiev.

    Kiev ->Vinnitsa is ongeveer 3 uur met de trein.

    Kies altijd kupe, kan je redelijk comfortabel reizen. Hoewel 3 u in platzkart overleef je wel :)

    De mensen aan het loket zijn best behulpzaam, laat je niet vangen aan mensen die je willen helpen. Het kost je enkel heel veel geld. Ze kopen voor jou een ticket van 10 euro, jij betaalt 30 of 40 euro.

    Maak een papiertje met daarop wat je nodig hebt

    Biljet Kiev - Vinnitsa in het russisch (google translate is een handig ding, gebruik het.

    Laat dit zien aan de loketbediende, zeij helpt je wel voort, zonder problemen.

    In de zomer kan je idd pech hebben dat alle kaartjes verkocht zijn. Nu in deze tijd van het jaar is dit geen probleem.

    Reken wel dat je in passajirskij wel eens een uurtje kwijt bent aan aanschuiven.

    Goeie planning en voorbereiding doet wonderen.

    Veel succes