Hallo allemaal
Ik ben enkele weken geleden in Kiev geweest om eventueel een eens te kijken voor eventueel een nieuw leven te beginnen. Dit is heel goed meegevallen, daar ik maar 2 weken daar was zou ik nu graag terug gaan voor 1 maand. Daarom zoek ik een appartement om te huren daar in kiev, budget is ongeveer 600€ tot 700€. De prijs is nog discussieerbaar maar ik heb een limiet echter. Het verwonderde mij dat ik op internet redelijke dure appartement vond ongeveer 1200@. Dit zal wel hebben te maken dat als je als buitenlander meestal op de touristische sites komt. Want ik heb daar met verschillende gewone mensen gesproken en algemeen verdienen die geen 1200€euro per maand of toch allesinds niet genoeg om dit alleen te bekostigen. Daarom dat ik op de site terecht ben gekomen in de hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Wat zoek ik dus eigenlijk? Niets zo speciaal gewoon een leuk appartement:) liefst met WIFI en de meeste gewone zaken zoals ze in nederland of belgie ook wel hebben. Ik zou graag rond de 25ste october vertrekken t/m 3de december. Ik zou allesinds in kiev moeten zijn de 1ste november daar ik enkele afspraken heb. Indien er nog vragen zijn gelieve ze te stellen daar ik hier maar bondig ben geweest.
Bedankt voor jullie hulp allesinds
Vriendelijke groeten
Frédéric