Hallo iedereen,

Deze omroep is voor mensen die naar Charkov, Kiev oftewel naar Oekraine willen gaan. Oekraïne is een mooi land met mooie mensen, maar je moet wel weten waar je moet zijn. Ik kom zelf jaren in Oekraïne en mijn broer komt er iets van 14 jaar en had er eigen bedrijf; een reisbureau namelijk. Nu is hij terug in Duitsland met zijn gezin, waar hij eerder woonde. We zijn van plan om met eigen auto te gaan, maar hebben nog geen concrete plannen gemaakt. Om in de zomer wat bij te verdienen wil hij gidsen. Hij spreekt vloeiend Duits, engels en Russisch. Mijn Russisch is niet op zijn best; ik neem genoegen met Nederlands :-). Ik zou zeggen je komt niet iemand tegen die Oekraine beter kent. Ik, maar vooral mijn broer kent Oekriane door en door, en vooral al die mooie vrouwen; je moet net weten hoe het werkt haha, anders troggelen ze je geld af!

iig, bij interesse stuur een mail, dan wisselen we telefoonnummers uit. Ik kom uit Deventer en studeer in Enschede. Mijn broer woont in Wuppertal in DE. Verder zijn we zeer open en betrouwbaar en dat verwachten we ook terug. Mijn Mail is jozef.niazi@gmail.com

afhankelijk wat er wordt gewenst, komen we vast tot een redelijke prijs.

mvgr

jozef