GEZOCHT: TIP VOOR LEUKE VAKANTIE PLEK

  • klaasvanderpol@ymail.com

    Hallo,

    Ik ga eind juni voor een paar dagen naar mijn vriendinnetje in Kiev. Zij heeft 4 dagen vrij van het werk en we willen die paar dagen buiten kiev doorbrengen.

    Ik zit te denken aan een beetje centerparcs achtige dagen, een bungelow'tje waar we een beetje kunnen barbequen, ook moet er een schoon meertje of iets in de buurt zijn om een beetje te zwemmen en een hengeltje uit te gooien. gewoon relaxt , restaurantjes enzo. Ik heb geen zin om enorm lang in de trein te zitten, omdat we maar weinig tijd hebben.

    Wie weet een leuke plek?

    Klaas

  • marmer@snelnet.net

    Hallo Klaas,

    Je hebt in Kiev zelf tegenover/naast Pirogovo een mooie park met water(zelfs zuiver water uit de grond aanwezig wat je kan drinken) dat park heet Feotania.

    Bus uit kiev stopt er voor. is geen bungalo park maar je kan er lekker relaxen,zwemmen en wandelen.

    Zelf eten in Kiev in restaurants is leuk. Mijn favoriet is restaurant Pervak(http://www.pervak.kiev.ua/). Betaalbaar, ook life muziek en erg leuk ingericht!!! bediening dames als deernes, achter de bar in zusters kledij. Het is een soort comedy inrichting met tv's met lachfilms(charlie chaplin bv)

    Je kan aan de bar zitten op barkrukken die de achterkant van een paard voorstellen, geweldig. erg vriendelijke bediening.

    tja en strandjes aan de dnjeper dus daar kan je ook barbequeen. Hydrapark is ook leuk om rond te lopen en bootje kan je daar ook huren om romantisch te roeien ;)

    Dan hoef je niet ver te gaan met de trein. en alles in handbereik!!!!