contact verloren

  • Fred Schrijnemakers

    HELP, HELP, sinds ongeveer 6 weken ben ik het contact kwijt met:

    “Mova Services” Translations Agency

    PO BOX 92400,

    Zadoroghnogo Str., 25.

    Markovka, Ukraine tel. +380951663942

    Dit bureau is voor mij erg belangrijk aangezien dit bureau de schakel is tussen mijn vriendin en mij.

    In het verleden zijn er nagenoeg geen problemen geweest met de verbinding, maar sinds ongeveer 6 weken krijg ik geen verbinding meer.

    Ook telefonisch is geen contact te krijgen, wat in het verleden nooit een probleem is geweest, ik vaker met dit bureau telefonisch contact gehad.

    Als ik het nummer bel krijg ik een bandje er aan waarop staat: there is no connection with this number.

    Ik heb getracht via de ambassade van de Oekraiene in Den Haag iets te regelen maar die werkten niet mee.

    Tevens heb ik contact gehad met de Nederlande ambassade in Kiev, maar deze konden mij ook niet helpen.

    Een aangetekende brief die ik naar dit adres verzonden heb is niet op gereageerd.

    Het vreemde is dat ik wel emails ontvangen heb van dit bureau, dus iedereen denkt natuurlijk dat ik dood ben.

    Kan iemand mij helpen?

    Je kunt mij bellen op 0621826513.

    Voor diegene wat het lukt om mij weer in contact te brengen met dit bureau staat een hele goede fles wijn klaar.

    Groetjes Fred

  • marmer@snelnet.net

    Sorry Fred maar misschien moet je deze link eens ff doorlezen. dan weet je wat voor bedrijf het ongeveer is denk ik.

    http://www.romancescam.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=30031&p=234577

    Natuurlijk hoop ik het niet voor je dat dit ongeveer het geval is, Ben zelf tevreden getrouwd met een Oekrainse die ik heb leren kennen zonder dit soort bedrijven.

    Mvg, Martin

  • marmer@snelnet.net

    of deze link!!! Als je dezelfde soort brieven had gekregen weet je waar het fout zit.

    http://www.stop-scammers.com/letter.asp?id=8815

  • Gymbo

    Beste Fred,

    Ik hoop voor jou dat het niet zo is maar ik vrees dat je opgelicht bent.

    Mova Services, is al meer in opspraak geweest, werkte samen met oa datingsites met scammers..

    Dit is een typische Lugansk scam. Vertaalscam dus.

    Meisje in kwestie laat weten dat heer Engels niet goed genoeg is en dus met een vertaalbureau werkt. Jij betaalt de vertalingen.

    Enige doel is geld inpikken, ik hoop dat je dat alvast niet kwijt bent.

    Zoals meermaals in dit forum verschenen, betaal nooit iets aan iemand die je niet kent.

    Ook ik ben getrouwd met een Oekrainse, in Oekraine, maar nooit iets betaald.

    Wel met een betrouwbaar datingsite gewerkt, dan op Skype contact gehad en daarna persoonlijk naar daar geweest, zonder hulp van datingsites, vertaalbureaus, chauffeurs etc !!. Zo sluit je de meeste misbruiken al kort.