24 maanden visum

  • marcel

    Beste Slawa en VISAGOLLANDIA /en andere

    Hopelijk mijn laatste vraagjes

    Wat en waar moet ik invullen voor een 12 maanden visum

    Zie alleen de vraag verblijfsduur van het bezoek.

    Dat is deze zomer 2 maanden.

    Of moet zij dit invullen en dan ook de vraag waar en hoe.

    Tevens dan ook nog de vraag mijn jaarcontract is ingegaan op 13 febr.zal dit problemen opleveren.

    Kan wel inkomsten aantonen van de laatste drie jaar op basis van de inkomsten belasting.

    Zit wel een stukje WW bij maar ruim boven de inkomenseis.

    Zij is al wel 5 keer in Nederland geweeest zonder problemen/altijd netjes gestempeld en op tij teruggegaan.

    Graag reacties bvd dank Marcel

    ps heb al verschillende malen met ind/minbuza en andere gebeld maar niemand kan mij een duidelijk antwoord geven op deze vragen.xwem45

  • Slawa

    Wat en waar moet ik invullen voor een 12 maanden visum

    Goeie vraag op die wil ik ook een antwoord hebben.

    Als ik naar ambassade in Kiev bel, verwijzen ze mij via antwoordapparaat naar visumcentra die weet van niets. In december 2011 mijn vriend heeft een 12 mnd-multivisum aangevraagd en heeft wel een multivisum gekregen MAAR voor 50 dagen!!! (in de uitnodiging stond “12 manden” ). Nu willen wij alweer een 12 mnd-multivisum proberen aan te vragen. Graag wil ik een advies horen.

  • VISAGOLLANDIA

    Slawa, mijn ervaring is dat je een visumhistorie “opbouwt”. Na enkele malen visum “enkele binnenkomst” wordt dan een meervoudig visum voor 6 maanden gegeven en daarna voor een jaar. Maar ik weet ook dat er behoorlijk veel variatie zit in de toekenning van meervoudige visums. Het is mogelijk om in bezwaar te gaan als je een ander visum krijgt dan waarom gevraagd is. Soms heeft een apart bijgevoegde brief met motivatie een positief effect. Als je wilt kun je me ook even mailen: info@visagollandia.com.ua