Hallo allen!
Volgend weekend ga ik samen met een vriend voor een weekje naar Lviv. Omdat wij goedkoop vliegtickets konden boeken (45 euri pp) via Wizzair, vliegen we eerst naar Katowice en vanaf daar met de bus naar Krakow.
Onze eindbestemming is Lviv. Nu weet ik dat er een nachttrein gaan (al vaker zo gedaan) maar helaas gaat die trein niet op Zondagavond 15 april . Ik ben op internet oude berichten tegen gekomen dat er rond 2 uur
's nachts een nachtbus vanaf Krakow rechtstreeks naar Lviv zou rijden, maar deze berichten zijn al zo oud dat ik niet zeker weet of dit nu nog steeds het geval is…. is er IEMAND die mij zou kunnen bevestigen of die nachtbus
nog steeds gaat en zo ja vanaf welk station etc??? Ik zou hier ontzettend mee geholpen zijn!! Ook is een optie om met de trein tot de grens te gaan, dan een busje te nemen tot aan de grenspost, lopend oversteken en vervolgens
weer met een busje verder naar Lviv. Maar dit is geen eerste optie omdat de trein pas om 04:00 's nachts vertrekt vanaf krakow en ook de vele overstappen zie ik niet zo zitten, betaal liever wat meer en ga rechtstreeks!
Ik hoop dat er iemand is die mij wat meer kan vertellen!
Alvast ontzettend bedankt!!
Groeten Randy