Appartement te huur in Charkov

  • Sergey

    Appartement te huur in Charkov

    Ik heb een appartement (1 kamer) te huur in Charkov 15 minuten van het Metallist Voetbal Stadion waar Nederland zijn poule wedstrijden speelt voor het EK.

    Prijs: 20 EUR p.p.p.n.

    Elkaar kunnen ontmoeten op de luchthaven. Ik kan werken gids. Kan ik als gids functioneren ik kent heel Charkov

    Mijn naam is Sergey, kan ik Engels spreken

    Ik heb ook kaartjes voor de wedstrijden

    13 juni - 18:00 Nederland – Duitsland (Metalist Stadion) - 2 tickets, сategorie 3

    17 juni - 20:45 Portugal - Nederland (Metalist Stadion) - 2 tickets, сategorie 3

    Mijn nummer is 00.380.979.278.112

    of mailen : ek2012apt@gmail.com

  • EK-Doc

    Tijdens ons verblijf in Kharkov hebben we Iryna ontmoet. Iryna heeft vrienden in Nederland en ze heeft verschillende keren Nederland bezocht. Iryna heeft ons begeleid tijdens ons bezoek aan de camping van Dutchinvasie.

    Tijdens het EK verhuurt Iryna haar appartement. (Meer foto's zijn te zien op onze website). Ook is ze beschikbaar als tolk en gids. Als gids kan ze u op verschillende manieren helpen. Ze kan u opmoeten op de luchthaven of het station en u naar uw appartement of hotel brengen. Iryna spreekt vloeiend Engels, Oekraiens en Russisch.

    Contact gegevens: +380.975.227.880 email: Iryna2503@mail.ru

    Het appartement is nog te huur in de volgende periodes: 1 t/m 11 juni en 15 t/m 30 juni. Na 30 juni is huur mogelijk in overleg. Kosten voor het appartement bedragen 150 euro per dag. Het appartement ligt in het centrum van Kharkov op 10 minuten loopafstand van het Metalist stadion.

    EK-Doc biedt Nederlandse medische hulp aan bezoekers van het EK2012 in Oekraine.Als extra service bieden we aan betrouwbare ondernemers de mogelijkheid om op onze website te adverteren.

    Kijk voor meer informatie op website EK-Doc