graag tips.... datingsite of reis

  • bartjen

    Beste, mijn besluit staat vast, ik ga het een keertje buiten de landsgrenzen proberen….. aangezien ik altijd op blond val lijkt me Brazilië en dergelijke geen goed idee, dus ik denk na over Oekranië….

    Hoe pak ik dit nu het best aan, toch maar gaan voor de betrouwbare datingsite, en welke is dat dan…..? Of neem ik gewoon het vliegtuig en ga ik gewoon op reis…..maar naar waar dan…. en als ik eenmaal daar ben, waar moet ik dan best zijn…discotheken, caféetjes… jullie weten wel wat ik bedoel? Graag eerlijke tips, ik bedank jullie bij voorbaat.

    Bart

  • Gymbo

    Beste Bart

    Ik heb het via een dating site gedaan.

    Een betrouwbare site, vrouwen worden gescreend, mannen betalen.

    Na een eerste schifting, want ik had wel 50 tal reacties op enkele dagen, ben ik beginnen mailen met stuk of 10 meisjes die me beste lagen volgens profiel en interesse.

    Zo verder en verder uitdunnen tot er 2 tal overbleven.

    Heb dan enkele maanden elke avond via Skype contact gehad.

    Na 3 maand ben ik voor de eerste keer naar Oekraine geweest, weekje samen doorgebracht.

    Sindsdien zijn we onafscheidelijk. Intussen getrouwd, ze heeft een visum en we wonen nu samen in Belgie.

    Is hard aan het werken aan integratie en nederlandse taal en samen vechten we een juridische strijd uit om ook haar zoon nu naar hier te krijgen.

    Verder reizen we regelmatig naar haar thuisland op familiebezoek.

    Natuurlijk kan je ook gewoon een vliegtuig nemen, gewoon wat rondtrekken en zo mensen leren kennen, hoewel dat niet zo evident is, tenzij je vlot Russisch praat.

    Waar naar toe? Om aan een serieuze relatie te werken zou ik alvast de grote steden (Kiev, Kharkiv) mijden.

    Meer info ? Mail me

    Veel succes

    Rudi

  • Ronald

    Hallo Bart,

    Zelf op reis gaan en dan even een vrouw aan de haak slaan lijkt mij moeilijk, vooral als je geen Russisch spreekt, het is niet zoals in Nederland dat er veel mensen goed Engels kunnen spreken.

    Een partner vinden is wel goed mogelijk in Oekraïne. Er zijn veel vrouwen die daar serieus en met goede bedoelingen op zoek zijn naar de juiste man voor haar. Ze zijn zelfs bereid om alles achter te laten, om in het buitenland een nieuw bestaan op te bouwen met haar geliefde.

    Het op eigen kracht en via je eigen weg zoeken van een dame in Oekraïne kan een manier zijn dat je veel tijd, energie en geld gaat kosten. Uit idealistisch oogpunten, heb ik afgelopen jaar besloten om zelf een website op te starten om zodoende een betrouwbare dienst te kunnen aanbieden. Samen met betrouwbare en ervaren bureaus in Oekraïne, die ik in der loop der jaren ben tegengekomen bij het zoeken van een partner in Oekraïne, zijn we erin geslaagd om een veilig netwerk op te bouwen. Alle dames op onze website zijn door de bureaus in Oekraïne gecheckt, zijn na een grondige selectieprocedure ingeschreven, zij kennen de dame persoonlijk en onderhouden het contact met de dames. Daardoor hebben de dames op onze website goede bedoelingen en zijn ze serieus op zoek naar een man.

    Ons uitgangspunt is het ontmoeten van de dames in levenden lijf, omdat dat de beste manier is om de dame te leren kennen. Je kunt bijvoorbeeld nog zo lang met een dame corresponderen en denken dat zij de ware voor je is, maar als je haar ontmoet kan je erachter komen in een paar minuten, dat zij toch niet de ware is. Op onze site kun je eenvoudig het eerste contact leggen en er achter komen of de dames jou willen ontmoeten. Vervolgens heb je de kans om met een verzorgde reis meerdere dames te ontmoeten. Match het niet bij de eerste ontmoeting, dan heb je altijd nog meer kansen. Zo loop je dus minder risico en het kan je veel teleurstellingen besparen. Alle informatie kan je lezen op onze website http://www.datingwomenukraine.com

    Succes op het pad der liefde.

    Groet, Ronald

  • mathje

    wat dacht je van Sacndinavie?, daar zijn echt veel blonde vrouwen, waarschijnlijk veel meer dan in Oekraine.!

    Als jij zegt dat “iedereen” wel weet wat je bedoelt, dan moet ik je teleurstellen, ik weet het namelijk niet, is het enkel voor een pleziertje, of voor iets serieus.

    Voor een pleziertje, zou ik je aanraden om een goed adres in NL of BE te zoeken, en indien serieuze bedoelingen, dan kan ik je volgende datingsite aanraden. WWW russian cupid.com

  • bartjen

    Beste Rudi, welke site heb jij gebruikt? Bedankt voor je reactie trouwens…. Groetjes Bart

  • bartjen

    Hoi Ronald, bedankt voor je reactie, ik ga zeker jullie site bezoeken. groetjes Bart

  • bartjen

    Hoi Ronald, bedankt voor je reactie, ik ga vandaag even komen piepen op jullie site. vroendelijke groeten Bart

  • Tinus de la Meuse

    bartjen Schreef:

    ——————————————————-

    > Beste, mijn besluit staat vast, ik ga het een

    > keertje buiten de landsgrenzen proberen…..

    > aangezien ik altijd op blond val lijkt me

    > Brazilië en dergelijke geen goed idee, dus ik

    > denk na over Oekranië….

    > Hoe pak ik dit nu het best aan, toch maar gaan

    > voor de betrouwbare datingsite, en welke is dat

    > dan…..? Of neem ik gewoon het vliegtuig en ga ik

    > gewoon op reis…..maar naar waar dan…. en als

    > ik eenmaal daar ben, waar moet ik dan best

    > zijn…discotheken, caféetjes… jullie weten wel

    > wat ik bedoel? Graag eerlijke tips, ik bedank

    > jullie bij voorbaat.

    >

    > Bart

    Ik zou zeer zeker niet op de bonne-fooi gaan tenzij je goed Russisch spreekt. De meeste dating-sites zijn min of meer betrouwbaar, het gaat, neem ik aan, om de dame…. Als je een dame “natrekt” blijkt vaak dat ze bij meerdere bureaus ingeschreven staat. Dat zegt an-sich niet zo heel veel.

    Ik adviseer je om als je een dame, of dame's, keuze genoeg…., tegenkomt die je aanstaat en waar je vertrouwen in hebt die op korte termijn te ontmoeten en niet eindeloos te gaan corresponderen. Voor tips en een overzicht van goede dating-agencies verwijs ik naar mijn website Oekrainedating.nl

  • luc

    Beste,

    wil de pret niet drukken uiteraard….ieder doet wat hij wenst…

    zie ook mijn rubriek…let op met ua dames maar beter gezegd let op met dames overal uiteraard.Zeker visagirls en gold diggers…en die vind je ginds nu eenmaal meer, zeker in grote steden

    je moet ginds zeer goede mensenkennis hebben.

    succes, ik geef het ginds op, teveel misery gehad en andere prioriteiten…

    grtn