Dank jullie voor jullie reactie.
Heb nog eens naar Wizzair gekeken maar is nu rond die tijd die ik wil ook te duur. Gisteren hadden ze actie met 20% korting.
Maar ja misschien komt die nog een keer.
We hebben wel iemand gevonden 140 euro voor enkele reis pp + 10 euro voor de grens bij Polen voor snelle doorgang en hij regelt het met de papieren daar.
Aanbevolen door een kennis die haar moeder ook op die manier een paar keer hierheen heeft gereden.
+ is dat hij hun ook dan hier bij mij voor de deur aflevert in Haarlem dus dat scheelt ook.
En een dvd speler aan boord voor een beetje afleiding.
Morgen bellen we hem om wat beter door te spreken hoe het gaat en wanneer hij rijdt.
Mijn schoonouders hebben er geen probleem mee en zo zien ze ook nog wat tijdens de reis. En ze willen graag servies voor ons meenemen en ik heb gezien hoe ze bagage uitladen in Frankfurt dubbele en driedubbele salto's van de tassen was blijkbaar normaal.
Gelukkig zijn ze wel wat gewend in Oekraine qua lange reizen.
Heb daar nu ook al 4x 16 uur in de trein gezeten van Kiev naar Feodosia en Mariupol.
Belachelijke afstanden binnen in een land toch? Hier ben je binnen 3 uur het land uit.
Maar het was wel gezellig in de trein. Eten,drinken,praten dan slapen en s'ochtends sta je op het perron op het strand, geweldig!!!
Groeten Martin