Heren en dames,
aanstaande zomer is het Ek en Nederland doet weer mee. Zoals iedereen wel heeft gelezen is er een groot tekort aan hotels kamers in de grote voetbal steden.
Toch wil ik er heen, om een feestje te vieren op het plein in charkov. De oranje camping lijkt me eigenlijk ook wel leuk, dus zal ik daar een plekje reserveren.
Nu komt het avontuur van erheen gaan, we hebben besloten om er een roadtrip van te maken. In een paar etappes van Nederland naar charkov.
De 3 van de 4 voetbal steden liggen mooi aan dezelfde snelweg, echter hebben ze allemaal het probleem met hotel kamers en daardoor een stuk hogere prijzen.
We hebben het idee om een andere route nemen dan L'viv —> Kiev—>charkov. We zaten te denken aan een zuidelijke aanpak. Zie hier de route
De a b c en d punten zijn plekken waar ik online reeds een aantal hotels heb kunnen vinden, daarom zijn dit mijn waypoints geworden. De knik bij Ternopill kan eruit gehaald worden om daar een hotel te nemen.
Zien jullie in deze route nog rare dingen, dingen die ik niet moet doen of juist wel . Of andere dingen waar ik, graag hoor ik het