Goedenmorgen
Ga as Dinsdag mijn vriendin ophalen van schiphol, moet ik nog bepaalde formulieren geld of andere zaken meenemen.
bvd dank
gr marcel
Hallo
Mijn naam is Lilith, ik werk voor een productiehuis in België.
Wij zijn bezig met een reeks over mensen die de liefde aan de andere kant van de wereld vinden voor zowel België als Nederland.
Voor deze docureeks zijn we op zoek naar de verhalen van mensen die ver van huis op zoek gingen of gaan naar de liefde van hun leven.
Het eerste aarzelende berichtje op internet, de spannende reis naar het andere eind van de wereld, de eerste keer oog in oog met elkaar, het plannen van het huwelijksfeest, al die onvergetelijke momenten willen we graag meemaken en laten zien.
Net als de minder leuke kanten: de papierwinkel, het soms lange, bange wachten, het studeren en de toetsen,
In onze docureeks vertellen mensen die hun geliefde ver buiten de landsgrenzen zoeken en vinden, zélf hun verhaal. Wij registreren, zonder in te grijpen.
Het wordt een eerlijke reeks, waar iedereen stukjes van zichzelf zal in herkennen.
Gewoon omdat iedereen zich geliefd wil voelen en lief wil hebben. En dan doen afstanden er niet toe.
Ken jij mensen in deze situatie of herken je jezelf hierin..het zou fantastisch zijn moest je me kunnen helpen!
Voor meer info mag je altijd een seintje geven op +32(0)491/61.25.17 of een mailtje naar lilith@sputnik.tv
Alvast enorm bedankt
Nog een fijne dag
Groetjes
Lilith
dan kunt u het besten met mijn praten heb een vrouw nu 5 jaar in kiev
heb er 5 jaar gewoon eigen bedrijf
nu ben ik weer terug en kan haar niet mee nemen nu begin ik hier een eigen bedrijg maar
kan ik haar nog steed niet naar nederland halen het is echt een liefdes verhaal met veel drama
en jammer genoeg voor mijn is het nog echt ook
danny van veelen
dutchstandard.com.ua
Dan heb je forums als www.rechtopgezinshereniging.nl, www.buitenlandsepartner.nl of www.mixed-couples.nl toch niet goed gevolgd (of begrepen) de afgelopen jaren.
Met de huwelijksakte en een copie van je NL paspoort krijgt je vrouw op elke EU ambassade een gratis visum (behalve bij Nederland, dat bovendien veel barrières kan opwerpen voor deze reis). Ben je in ieder geval drie maanden samen buiten Oekraïne, want het Schengenvisum is aansluitend ook gewoon geldig voor Nederland.
Zou je besluiten aansluitend vier maanden elders in de EU te verblijven en aldaar te werken (in loondienst, als zelfstandige of als grensarbeider) dan wel te leven van je spaargeld of donaties van familie/vrienden dan kun je na die vier maanden direct samen naar Nederland komen en kan zij hier voor € 40 haar verblijfsrecht laten vaststellen. Je bent dan binnen een half jaar klaar en blijkt vijf jaar drama onnodig te zijn geweest.
Bovenstaande volgt uit de EU regelgeving.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?