Appartement gezocht in juni

  • info@hengelosekaaskoning.nl

    Hallo allemaal

    ik heb een vraag. Wij zijn met een groep personen voornemens om vanaf ongeveer 10 juni tot 19 juni naar Charkov te gaan om voetbal te kijken. Wie weet hoe je het beste een appartement kunt huren en heeftiemand een adres/telefoonnummer??

  • Rudi

    Je kan een hoop websites vinden met apartments in Ukraine

    Als je Russisch spreekt kan je ze ook ter plaatse huren wat nog goedkoper is dan huren via een website.

    Het is geen uitzondering dat men de prijs verhoogt enkel omdat je buitenlander bent.

    Hoewel ik al een aardig woordje Russisch spreek, zal ik In Ukraine altijd mijn vrouw een apartment laten huren en buiten de begroeting zwijg ik zoveel mogelijk tijdens het onderhandelen, ook in taxi en andere plekken waar je moet onderhandelen kan je best niet tonen dat je buitenlander bent.

    http://east-apartments.com/

    http://www.uaapartments.com/

  • Ruud

    Op verzoek kan ik u in contact brengen met een betrouwbare dame in Kharkov, die het een en ander kan regelen, als tolk kan optreden, etc.

    Dit natuurlijk wel tegen een redelijke vergoeding.

  • info@hengelosekaaskoning.nl

    Hallo Ruud

    Bedankt voor je reactie en ik zou graag een keer contact met je willen. Hoe kunnen we dit regelen.? Kun je mij mogelijk een persoonlijke mail sturen?

    Groeten Paul

  • Ruud

    Beste Paul,

    Heb je een email gestuurd.

    groeten,

    Ruud

  • michelmoos1@hotmail.nl

    hallo,

    Ik weet niet of jullie al een appartement gevonden hebben in kharkov.

    Wij hebben een super 6 persoonsappartement te huur in het centrum van kharkov.

    Voor meer info kunt u mailen naar michelmoos1@hotmail.nl

  • Alain

    Beste iedereen die interesse heeft.

    Ik heb een appartement te huur in Charkov op slechts 5 minuten van het stadion waar Nederland speelt.

    De prijs is nog te bespreken, maar zal gunstig zijn en veel lager dan de andere aanbieders.

  • Alain

    Beste Paul van de Hengelose Kaaskoning en of anderen,

    Neem maar contact met mij op mijn vriendin woont in Charkov.

    1. Ze spreekt engels

    2. Ze is gids

    3, Ze heeft appartement te huur prijs in overleg

    Groet,

    Alain

  • Sergey

    Appartement te huur in Charkov

    Ik heb een appartement (1 kamer) te huur in Charkov 15 minuten van het Metallist Voetbal Stadion waar Nederland zijn poule wedstrijden speelt voor het EK.

    Prijs: 20 EUR p.p.p.n.

    Elkaar kunnen ontmoeten op de luchthaven. Ik kan werken gids. Kan ik als gids functioneren ik kent heel Charkov

    Mijn naam is Sergey, kan ik Engels spreken

    Ik heb ook kaartjes voor de wedstrijden

    13 juni - 18:00 Nederland – Duitsland (Metalist Stadion) - 2 tickets, сategorie 3

    17 juni - 20:45 Portugal - Nederland (Metalist Stadion) - 2 tickets, сategorie 3

    Mijn nummer is 00.380.979.278.112

    of mailen : ek2012apt@gmail.com