tussenstop frankfurt

• marcel

Goedenmiddag

Heb voor mijn vriendin een ticket gekocht Kiev Frankfurt Amsterdam dus tussenstop in Frankfurt .

Zij moet daar overstappen in een ander toestel wel dezelfde terminal kan dit nog problemen opleveren.

Denk dat ze daar wel weer door de douane moet.

iemand ervaring met overstappen tussenstop

Marcel

• Marcel16100

Bij overstap heb je geen last van douane. Alleen als ze het vliegveld zou verlaten.

• Rina

Hoi Marcel,

denk niet dat het een probleem zal zijn, je blijft immers in douane gebied en verlaat de terminal niet.

mvg Rina

• devolder roland

hallo.

mijn laatste vliegtuigreis was in 2009. brussel-frankfurt-kiev— kiev -munchen-brussel.

in frankfurt en in munchen moesten wij telkens de contole voorbij. veiligheids –paspoort controle. in 2009 had ik voor mijn kleindochter in taks free kiev luchthaven een knuffelbeer gekocht. die werd in munchen tijdens de controle doorgelicht. voorheen reisde ik bijna altijd brussel-amsterdam-kiev, kiev-amsterdam-brussel, en moesten wij toch telkens doorheen de veiligheids–paspoort controle.waarbij onze handbagage gecontroleerd werd. maar als het paspoort in orde is, hoeft u toch niets te vrezen.

mvg.

devolder roland.

• marcel

Als alles goed gaat krijgt Zij een visum voor Nederland.moet ze ook nog een soort transit visum aanvragen of niet?

marcel

• Marcel16100

Nee, het is een shengenvisum.

Ze reist door naar Nederland, dus dat is geen probleem.