Aeroplot

• jeroen

Hoi allemaal, ik wil binnen afzienbare tijd naar Moskou vliegen. Nu heb ik al wat gekeken maar ik ben benieuwd wat ervaringen hier met Aeroplot zijn. Is deze maatschappij veilig? Heeft wel de goedkoopste tickets tot nu toe, maar als goedkoop duurkoop blijkt te zijn kijk ik liever even verder (-; Of heeft iemand andere tips? Woon eigenlijk beetje in het midden van Schiphol. Zaventem en Dusseldorf, dus waar vandaan maakt niet zoveel uit. Alvast bedankt

• Henk

Op vluchten van en naar Europa prima maatschappij.

Vliegen met moderne Airbus.

En als je een code-share vlucht neemt, zijn er ook mogelijkheden om op een Aeroflot ticket met de KLM te vliegen.

Met Aeroflot en KLM heb je rechtstreekse vluchten.

Vluchten met een overstap (oa Austrian, Lufthansa, Swiss, Czech Airlines, LOT, Finnair) kunnen een stuk goedkoper zijn.

Al vanaf 155 euro voor een retourtje.

• jeroen

Hoi Henk, bedankt voor de info, ik zal zeker eens kijken. Maar eigenlijk moet ik in Dnepropetrovsk zijn, maar daar heb ik geen directe vluchten vluchten van gevonden. Dus ik had gekeken van Moskou naar Dnepr dan en dat was met Aoroplot de goedkoopste. Maar mocht jij of iemand nog tips erover hebben, deze zijn van harte welkom.

Jeroen

• Ruud

Jaren geleden via Moskou naar Novosibirsk gevlogen met Aroplot.

Geen probleem, normale vliegtuigen en service.

Aardig grondpersoneel wat mij geholpen heeft de aansluiting in Moskou naar Novosibirsk te halen.

• Ruud

Aerosvit Airlines vliegt de gehele dag door, van en naar Dnepropetrovsk en Kiev.

http://www.aerosvit.com/

Ik heb vaak met deze club gevlogen en is verder geen probleem.

Mooie vliegtuigen met turboprops :D