Volgende maand naar de Oekraine dus me verdiept in de materie.
Ik woon en werk trouwens in Brazilie en moet ook vaak in Bolivia zijn.
Het valt me op dat er nogal veel discussie bestaat over het wel en wee van vrouwen en ene zielige ‘marcus’ die helemaal de bink is in diverse steden en dat zijn koffer immer ter beschikking staat. Dan is mij ene ‘Jaqueline’ bij blijven hangen, innig met Ruud aan te chatten op dit prikbord dat het toch wel erg is gesteld dat Marcus moet betalen voor mensen die op hun verjaardag moeten komen. Ruud komt zeker uit elleboog Limburg, wat is er nu precies verkeerd om even een feestje te bouwen en wel op je verjaardag. Maar goed, zal ik wel verkeerd zien.
Elleboog (van achter de ellenboog) omdat toch echt heel veel discussie gaat over vrouwen en het zoeken ernaar. Maar uiteraard spreken we er schande van. Dat vind ik dus zielig. Tel gewoon even het aantal berichten en dan weet je wat er leeft en ga dan niet zo gezellig met elkaar zitten blaten.
Nu to the point; wat ik niet zo goed begrijp is waarom per se in de Oekraine gezocht moet worden naar vrouwen?? Te meer omdat er veel scam tussen zit, waarom dan toch die naam van vrouwen??
Kom gewoon naar zuid amerika, Brazilie erg goed, makkelijk en mooie vrouwen die zich niet zo aanstellen en zich in bochten vringen wat ze nu precies willen. Geld opsturen heb ik nog nooit van gehoord - althans niet eerder dan op dit forum - en golddiggers etc., ik zou wel eens willen weten hoe het in Holland staat gesteld met mannen die weinig geld hebben of een simpele baan, onderzoek wijst gewoon uit dat vrouwen voor 80% op zoek zijn naar wat financiele zekerheid. Dat zal in andere landen niet anders zijn denk ik, tenzij ze zelf een dikke baan hebben.
Dus waarom per se de oekraine / rusland, met al die $$ opsturen en cadeaus etc ben je in Z Amerika tocht echt goedkoper uit en veel meer succes verzekerd. Voor de liefhebbers kijk op www.cupido.com.br en ik heb zelf de ervaring dat in de grote steden de mensen meer arrogant zijn dan buiten de grote steden. Ik ben zelf geen don Juan maar heb mooie dames aan de haak gehad en zeker nooit alleen maar aan het shoppen geweest of om geld/ cadeaus vragen met oma's, familieleden die opeens allemaal in nood zijn. Wat een onzin, ga je toch nooit intrappen.
Dennis