Marcel,
Ben pas 1x op Zhulyany geweest.
Heb toen 1 taxi genomen naar het centrum, aangezien we erg laat aankwamen pas tegen middernacht.
Taxi was iets van 120 Hrivna, natuurlijk teveel, maar om 24.00 had ik geen zin om nog voor 'n bus te kijken, dan is 10 euro eigenlijk niet zoveel, aangezien ik het ook met 1 maat kon delen
Normaal zal 1 ritje Zhulyany - treinstation Kiev iets van 7 euro kosten denk ik zo, al weten de taxichauffeurs dat wij toeristen zijn, en ze durven ook gewoon 50 euro te vragen hoor, trap er niet in, ze gaan vanzelf omlaag in prijs, zeg anders gewoon dat je de bus neemt, haahaha…geloof dat de bussen recht tegenover de uitgang staan, wel even de weg oversteken, en dan aan je linkerhand staan de bussen richting centrum, of anders vraag even.
Geloof dat er iedere 30 minuten een bus richting centrum gaat.
Wanneer ik weer naar Kiev ga…..mmmmmm, even kijken, weet het nog niet precies, was vorige week nog in Belgrado, ook een erg leuke feeststad.
Met veel van die boten in de rivier de Sava waar iedere avond party is….en dat vaak gratis entree of 1 euro
Uitgaan drank en eten is super goedkoop in Servie (Belgrado en Novi Sad) waar ik was 6 dagen.
De groeten,
De Marcus..
Nou de groeten