Verblijf de maand juli in Odessa en wil een simkaart van een lokale provider kopen teneinde kosten te besparen. Wie weet welke provider ik het beste kan nemen? Ook voor internetdatagebruik met mijn smartphone.
Life : ) is best goedkoop maar dat is heel afhankelijk van Uw eigen situatie.
Veel mensen in Oekraïne gebruiken gsm's met 2-3 simkaarten in toestel of 2-3 aparte telefoons omdat binnen dezelfde netwerk bellen is altijd goedkoper. Bijv., binnen Life te bellen is helemaal gratis. Op reclame vaak staan de nummers van verschillende operators. Dus, U moet weten naar welk operator zult U vaker bellen. Ik kies voor Life omdat mijn vrouw heeft ook Life (wij komen vaak samen) en boven dit naar buitenland bellen (bij activatie van een optie) kost ca. 11 (euro)cpm.
Maar Life heeft iets slechter kwaliteit en minder populair dan Kyivstar (Київстар).
Ikzelf heb een Duos.
Voor Belgie bebruik ik Mobistar, in Oekraine Kyivstar omdat men vrouw deze ook heeft.
Kwaliteit is heel goed, enkel mobiel internet van Kyivstar is redelijk duuren ben je beter af bij Life.
Kyivstar heeft vele opties en formules, soms is het moeilijk kiezen waar je best mee af bent.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?