kiev/lugansk

• marcel

Hallo allemaal

Ik heb een paar vraagjes vlieg volgende week zaterdag 25 juni naar Kiev,dan moet ik door naar lugansk maar kan geen vlucht vinden.Wel vluchten naar donetsk maar vind dat te omslachtig wil nu overnachten in kiev in de buurt van treinstation weet iemand de afstand van Zhulyany naar treinstation en een hotelletje in de buurt bvd.

• Marcel16100

Hallo Marcel,

Met de taxi is het ongeveer 10 minuten naar het treinstation. Met de bus 15 minuten.

Hotel kan ik je niet mee helpen. Als ik in Kiev ben, huur ik altijd een appartement.

Misschien kun je dezelfde avond nog met de trein die kant op.

Mvgr Marcel

• ties1

hey marcel wat is je email ? ik wil die dvd'tjes echt graag hebben.. waarom reageer je niet dan. ik wilde die poststukken destijds in mei ook voor je mee nemen (:D

• Marcel16100

Lees je privebericht!!

• Marcus

Hoi Marcel,

Ik heb een maat die een appartementje heeft gekocht in KIEV centrum. Ziet er goed uit. En hij verhuurt het goedkoop. Heb jij nog plannen om te gaan binnenkort ?

Groetjes,

Marcus..

• Fred2

Hallo Marcus,

My friend in need haha,

here fred aus belgien, remember?

zeg hey, een appartement in kiev, wat vraagt uw vriend daarvoor /dag?

ik was in vinnitsa 2 weken geleden, je kent me wel, was 4tal maal in kiev ook.maar ik boeke via flatlux.

enfin ik zou miss in augustus eens terug gaan maar weet niet meer waar naartoe hoor.

miss nog eens kiev

grtz,

aus belgien

• Janaye

No more s***. All posts of this qalutiy from now on