Ik had helemaal mijn zinnen gezet op een week Kiev. Maar nu is Odessa ook beetje in beeld.
Gaarne jullie advies….
Het is mijn eerste keer in de UA.
Hopende op jullie hulp.
groeten RJH
Zoals ik al eerder zei, voor de bezienswaardigheden hoef je niet naar Odessa. Ze hebben een paar stranden en met lekker weer kun je je daar aardig vermaken.
Ook om een paar avondjes te stappen zit je in Odessa wel goed, maar langer als een week zou ik niet gaan, dan ben je er wel klaar mee. Als je voor de vrouwen
gaat, bedenk dat dit niet zal meevallen. Je zult je verbazen over hoeveel mannen daar in Odessa rondlopen op zoek naar een vrouw, vaak via een datingsite en dus
kansloos. Zelf ga ik begin juli weer eens een keer kijken daar….
Odessa heeft een grote haven en heeft m.n. veel handel met Turkije. Het centrum is mooi gerenoveerd met enkele zeer fraaie gebouwen zoals de opera. Houd je van cultuur dan zit je hier wel goed.
De boulevard is ook mooi aangelegd met de bekende trappen van Potjomkin. Binnen een paar dagen kun je alle interessamte zaken wel bekijken. Odessa is niet echt goedkoop meer vanwege dat er ook veel buitenlanders komen. Ga je uit het centrum dan is het allemaal weer wat krakkemikkerig en goedkoper.
Opera van Odessa, zeker aan te raden voor een avondje uit.
hi,
mijn ex vriendin is verleden jaar eens op mijn kosten naar odessa geweest.heb er wat fotos van, zag er niet slecht uit ja.
ik heb nu met enkele anderen gesproken en die waren er positief over, iemand sprak van vuil water? geen idee, kan het moeilijk geloven
ja idd odessa, kiev, daar zitten de modellen en de citygirls
ik heb er ene gehad en mijn bekomst van total, nooit meer hoor
zoals iemand schreef: ze willen allemaal reizen en hebben nog nooit binnenkant vlieger gezien…nu voor hun makkelijk polen , slovakije etc.Turkije tralala
Marcus ik ben eens naar vinnitsa geweest nu, maar daar bots ik op taalproblems uiteraard
veel minder modellen daar uiteraard, is zoals hier, eerder normaal
daar valt niets te doen, provinciestad tja, eerlijk gezegd in mijn boeregat hier is er meer te doen dan daar vrees ik.Slechte wegen.
bon, ik ga in august terug , altijd zeer kort, maar weet niet waarheen voor goed te doen
mvg,
Fred aus belgien
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?