eerste x naar Oekraine

• Martin

Je kan ook met tussenstop rechtstreeks naar Odessa vliegen. In ieder tentje die je binnen wandelt kun je redelijk contact maken. Let

alleen wel goed op. Ik heb overigens met de lokale Russische dames de beste ervaringen. Ik vind die een stuk aardiger en makkelijker

in de omgang. Ik vind de Oekraiense dames nogal stug en complex, lastig te doorgronden.

Martin

• torro9

D-Lux is leuk als je wat te besteden hebt.

Dante is leuk als je nog veel meer te besteden hebt! Euro 100,00 voor 1 zitplaats! (2010)

Shooters is leuk als je jong bent.

RHJ laat even weten welke leeftijd je ongeveer hebt en wat je precies zoekt.

Ook wat muzieksmaak betreft. Dat is per avond en per lokatie verschillend.

Hier kun je zien wat voor publiek waar komt: http://www.unick.kiev.ua/e_index.htm

Dan weet je ook dat je wel een pantalon en overhemd mee mag nemen.

Groeten,

Arthur

• RJH

Hi Arthur,

Jij ook bedankt net als Marcus natuurlijk. Met alle info die jullie geven kan ik natuurlijk wel wat mee.. Ik stel het zeer op prijs..

Maar ik ben 36 jaar. Ik vind alle muziek wel leuk. Maar echte hardcore house niet.

Maar hoe zit dat met die 100 euro voor die stoel? Is dat alleen zitgeld? Of krijg je dan ook nog wat te drinken?

Ik hou zelf erg van toch wel moderne overhemden en jasjes. En draag ze ook geregeld. Dus die clubs moeten het dan toch wel worden.

Alle info is welkom.

Dank jullie wel

RJH

• ties1

ga naar avalon s'avonds in het weekeinde later in de avond.. barstensvol met lekkere wijven in het restaurant gedeelte. En boven in het gebouw is een club waar je de meiden mee kunt krijgen voor 100 dollar. Meteen om de hoek zit striptent RIO. Dit is een zijstraatje van kresjatik street.

• Marcel

@Ties1

Het is wel duidelijk dat je totaal geen respect hebt voor vrouwen. Misschien moet je er eens rekening mee houden, dat er ook Oekraïnse vrouwen op dit forum komen.

Het is allemaal heel respectloos wat je schrijft, en dat gaat ook op voor meerdere mensen hier.

• RJH

Dit is inderdaad respectloos.

Dit is ook niet de informatie die ik zoek.

• ties1

de vrouwen is de voornaamste reden voor mannen om naar de oekraine te reizen.. voor de rest heb je er weinig te zoeken. Andere landen hebben namelijk veel meer te bieden .. kijk maar naar welke topics op dit prikbord het populairste zijn :)-D

• Marcel

Blijkbaar ben je heel erg kortzichtig en heb je nooit om je heen gekeken als je daar bent.

Er jammer, want dan zie je heel veel mooie dingen die je in Nederland niet tegenkomt.

Ik ga er idd ook heen voor een vrouw, maar ik heb haar niet in Oekraïne leren kennen.

Ik ben dan ook van plan om in Oekraïne te gaan wonen. Lekker op de Krim en dan ook nog in het rustigste gedeelte.

Maar veel plezier met je jacht op vrouwen Ties. Voor jou was blijkbaar het programma “Reisadvies Negatief” bedoeld van zondag 5 juni.

Wederom een kortzichtig programma, wat alleen naar de negatieve kanten kijkt. Alsof je alleen naar Oekraïne kan om sex te hebben.

Heel goedkoop om alleen de negatieve kanten van een land te laten zien.

• MH

Valt er in Odessa overdag veel meer te doen dan enkel aan het strand liggen?

En komt het nachtleven er enkel in het weekend op gang, of kan je er alle dagen van de week volle clubs en pubs aantreffen?

Greetz

• Martin

Er zijn wel wat bezienswaardigheden uiteraard, maar niet echt veel. Hiervoor zou ik niet naar Odessa gaan. Overigens is het strand ook niet echt bijzonder. Er komen

vele touristen uit alle windstreken. Als je niet verlegen bent kom je de dagen wel door. Vond ik wel interessant. Verder qua stad, ach leuk om er een keer te zijn geweest…

Maar in de zomermaanden zou ik hier eerder voor kiezen als voor Kiev….