vergelijkend vrouwen onderzoek

• marco

ik heb veel interessante en leuke berichten gelezen. Dat vrouwen goldiggers zouden zijn, anderen zeggen weer van niet, ikzelf woon in Z Amerika en daar is het allemaal niet zo moeilijk met het vrouw schoon, afgelopen zaterdag nog met twee vrouwtjes gezellig getongd, voor de liefhebbers: tegelijkertijd. time = money.

Maar fotos die ik zie van oekraiens schoon mag er ook zeker wezen, ik erwacht echter veel serieuzer, niet zo makkelijk te krijgen maar ook weer niet zo makkelijk kwijt te raken. Hier stelt het allemaal weinig voor, en waar ik serieus van baal is dat ze allemaal zo liegen. Je kan nergens van op aan, dus zoals gesteld wordt door sommige lieden op dit bord - kneuzen die naar de oekraine afdruipen - is volgens mij niet op iedereen van toepassing. Uit ijn grijze verleden kan ik me nog Nederlandse dames herinneren die naar mijn smaak iets te veel haar op de tanden hebben staan. In de oekraine is de moederkoek voorhanden. Ik verwacht dus inderdaad serieus, behoorlijk gedisciplineerd (dat merk ikzelf aan wat correspondentie die ik voer) , zeer goed verzorgde dames met oog voor detail (geen NL koeien in lompe soepjurken) maar zeker niet makkelijk het bed in te krijgen. Wat vinden jullie daarvan, uiteraard zijn er de goldiggers, de sloeries in dure clubs, maar even over het algemeen gesproken?

• Marcel

Marco,

Ik vindt dit echt te ver gaan. Je praat over vrouwen alsof het geen mensen zijn.

Zo praat je volgens mij niet over vrouwen. Waarom je naar Oekraïne gaat moet je zelf weten, maar dit gaat gewoon te ver.

Zoals de vele onderwerpen over vrouwen in Oekraïne ook doen. Die lopen meestal uit op verwijten richting gebruikers van dit prikbord.

Ik zou deze discussie graag verwijderd zien! Ga er vanuit dat de beheerder dat ook zal vinden en hier wat aan zal doen.

Misschien is dit niet de bedoeling van je topic, maar het gaat over Oekraïne hier en niet om het keuren van vrouwen.

Ontdek het zelf.

Mvgr Marcel

• bart

tsjongejonge, ik wist wel dat er zielepoten rondliepen; maar deze verdient de (gif)beker.

Geen woord meer aan vuil maken; wat een stakker !

• Ruud

Jij bent nu precies het type wat de westerling in Oekraine een slechte naam geeft, blijf maar lekker in Brazil.

Volgens mij krijg je daar precies wat je verdiend.

Zker nooit veel respect voor een ander gehad en zeker niet voor dames?

Mag ik even over m'n nek gaan?

• P

Heren,

Natuurlijk is dit niet de juiste manier om over vrouwen te praten. Maar laten we eerlijk wezen van de twaalf ja ik meen het twaalf huwelijke die ken van dames met een Oostblok achtergrond met Nederlandse mannen is helaas alles fout afgelopen. Als je goed naar de Nederlandse mannen kijkt die met deze vrouwen trouwen kan je zien dat het voor hen in Nederland heel moeikijk zou zijn om aan een vrouw te komen. Je ziet heel weinig huwelijken van jonge mensen met dezelfde opleidingsniveau. Dus als je statistisch zou kijken kan je gewoon zeggen dat de meesten van hen golddiggers zijn en zeer zeker liegen. Cijfers liegen niet helaas maar waar.

• Ruud

Het is inderdaad zo dat, statisch gezien, een huwelijk met een buitelandse heer/dame aanzienlijk minder kans heeft om de 10 jaar vol te maken.

De problemen zijn natuurlijk divers;

- Verschil in maatschappelijke status

- Verschil in opleiding en interesses

- Taal problemen

- Financiele problemen

- Leeftijd verschil

- etc.

Soms heb ik het idee, naar aanleiding van reacties op deze site, dat de maatschappelijke onderlaag van Nederland zich met oost europese import bruiden bezig houdt.

Voor de goede orde, wil met deze opmerking niemand persoonlijk aanspreken en het is maar een aanname.

Ik zelf woon al enige jaren samen met een dame in Odessa.