Dortmund - Lviv (Lemberg)

  • Marcus

    Beste Kenners,

    Kreeg vandaag 1 e-mail van wizzair dat mijn vluchten vanaf 5 april zijn GEANNULEERD !!

    Stoppen ze met de route Dortmund - Lviv ?

    Weet er iemand toevallig meer van, kan schijnbaar omboeken voor Maart a.s., maar ze moeten mij nog bellen, vind het wel vervelend, ga liever in April als in Maart daarheen.

    Jammer dat het stopt.

    Groetjes, Marcus

  • K.V-

    Das zeker jammer als ze gaan stopen met die route. Ik had ook voornemens in april naar Lviv te gaan via Dortmund, maar blijkbaar moet ik nu voor andere alternatieve route gaan zoeken voor om Lviv te berieken.

  • Nick

    Hoop niet dat ze gaan stoppen met Lviv.

    Wanneer je snel bent kun je in maart nog lekker skien in de Kapraten! Daz voor mij de reden om richting Lviv te gaan. Het gaat deze week weer sneeuwen en nu is t heerlijk rustig op de pistes omdat na 8 maart t seizoen beetje ten einde is.

    Slavsko (oud, sfeervol, gezellig en goedkoop) en Bukovel (veel Russen, Modern, perfect skien, duurder) zijn prima plekken!

  • Marcus

    Hallo.

    Mijn “reis” maat heeft vandaag Wizzair gebeld.

    Voorlopig STOPPEN ze met Dortmund - Lviv, vanwege commercial reasons.

    Vanaf 29 Oktober 2011 wordt er weer gevlogen, dus deze zomer helaas voor iedereen geen Lviv vanuit Dortmund :(

    Wel goed dat het niet definitief stopt.

    Mooi van Wizzair dat wij onze data GRATIS mochten omboeken naar Kiev, dus geen Lviv maar Kiev voor de Marcus :) in april.

  • Rina Siedsma

    Heeft volgens mijn man (oekrainer) te maken met een nieuwe terminal die ze gaan bouwen ivm EK 2012

  • K.V.

    Weet iemand hier misschien een alternatief voor Lviv, via Polen of iets anders?

    Ik wil in april of in mei naar Lviv toe en wou met Wizzair via Dortmund, maar omdat ze gaan stopen moet ik andere alternatief gaan zoeken. Alle informatie is welkom!

  • Marcus

    Je kunt met Ryanair naar Krakow vliegen vanuit Nederland of Duitsland,

    Vanuit Eindhoven vliegen ze op Kattowice (wizzair).

    Krakow is 5-6 uurtjes treinen geloof ik naar Lviv, maar kan ook ietsje korter of langer zijn.

    Ik heb die trip in 2006 gemaakt (Krakow - Lviv) per trein, hele belevenis ;)

    Marcus..

  • Corine

    Beste mensen,

    Alternatief kan zijn via Wizz-air op Budapest. Dan met een ‘taxi’ voor 35 EUR pp naar Mukachevo in Oekraine. Goede ervaringen, zeer betrouwbare chauffeur. Als er mensen geinteresseerd zijn kan je contact met mij opnemen.

  • K.V.

    Marcus, is het niet een betere optie eerst naar Kiev met Wizzair en dan met de trein naar Lviv te gaan. Wat zou qua tijd en prijs vanuit Kiev het kosten om dat te doen, als je iets van af weet, hoor ik het graag!

  • Marcus

    Natuurlijk weet ik dat :)

    Er is zelfs een trein op zaterdag die er 6 uurtjes over doet, normaal zal het 8/9 uurtjes zijn..

    Kijk op de site van: www.db.de

    Vul Kiev vertrek in, en aankomst Lemberg (op zijn duits voor Lviv).

    Er zijn al tickets voor rond de 6/7 euro (enkeltje).

    Dus omgerekend rond de 80 Hrinva.

    Marcus