Zoek werk in Kiev / Vriendschap in Kiev

• Eres

Hallo allemaal,

Ik ben in december 2010 verhuisd naar Kiev, en fanatiek op zoek naar een baan!

Ik ben 26 jaar oud, oorspronkelijk uit Nederland, en heb een diploma Fysiotherapie.

Uiteraard zou ik in deze branche willen blijven werken, maar het is geen absolute noodzaak, ik sta open voor andere takken van werk.

Spreek goed Engels, Nederlands, redelijk Fries, Frans, Duits, en ben nu Russisch aan het leren.

Heeft iemand tips?

(Ps, zijn er andere mensen rondom mijn leeftijd wonende in Kiev, en op zoek naar vrienden? Zou het leuk vinden om ervaringen uit te wisselen, koffie te drinken of biertje te doen!)

• Michael

Hoi Eres,

Ik ben afgelopen september naar Kyiv verhuist, en kom oorspronkelijk ook uit Nederland.Een baan kan ik je helaas niet mee verder helpen, maar het lijkt me erg intressant om een keer ervaringen uit te wisselen. Stuur me anders even een mailtje (m.wullink hotmail.com)

Michael

• Tom

Hallo Eres en Michael,

Een baan kan ik je ook niet aan helpen, maar dat ervaringen uitwisselen of een keer de stad in gaan lijkt me super.

Ik ben net twee weekjes in Kyiv (sinds 1 maart) voor mijn werk. Heb sinds gisteren mijn appartementje in Kyiv (and there was much rejoicing), waar ik in ieder geval in de weekenden vaak zal zijn.

Mocht je in contact willen komen, schroom vooral niet om te mailen naar tom.mentink gmail

Groet, Tom

• annemarie

Hallo Eres,

Oekraieners zijn verzot op massage's, fysio e.d. Dus gewoon mensen aan huis ontvangen en je beroep uitoefenen is volgens mij te realiseren en geeft zeker inkomsten.

Succes ermee!