Beste mensen,
Mijn naam is Suzanne (afkomstig uit Odessa)
Ik ben opzoek naar een werk in Odessa.
Alle tips zijn welcome
Bedankt
hi,
wou eens polsen hoe het nu juist zit met werk in ukriane
mijn ex vriendin is zogezegd al 1.3maand op zoek naar werk en ben het beu er nog verder geld in te steken.
in 2010 zat ze ook al eens een maand in odessa op mijn kosten
voor iemand die echt wil werken moet daar toch iets te doen zijn
ben zelf 4x in kiev geweest
het hangt er ook vanaf hoe hoog je de lat legt
zij heeft 1jaar in kiev gewerkt en 2tal jaar bij krant en is nu 33 maar alle werk moet op niveau zijn, vind dat ze haar eisen te hoog stelt gezien wat ze al gedaan heeft.Was allemaal in het zwart dusja.
hier ook, wou 2000/maand voor 38u/werk maar ja, was ook niet realistisch
de vraag is hoe krijg ik die aan het werk???want dat ziet er echt hopeloze toestand uit in haar geval.ze legt lat veel te hoog, als ze al werk zoekt.
alvast bedankt voor uw antwoord
Belgie/Fred
Hoi Fred,
Gewoon stoppen met geld sturen, je zult versteld staan hoe snel ze dan ineens werk heeft.
Is immers je EX. gewoon niet meer teveel tijd en money insteken, er lopen zoveel mooie vrouwen daar ginder.
Inderdaad Oekraiense vrouwen hebben vaak hoog gestudeerd, maar als je hun dan vraagt naar hun salaris wat ze verdienen als Accountant of Econoom, dan zakt je broek af meesten verdienen daar nog niet 1/3 wat je hier in NL al krijgt in de bijstand !!!, dus ongeveer 200/300 euro p. maand.
Hier in NL of B is dan ineens alles te weinig, laat ze dan toch lekker daar in UA zitten
Marcus..
hallo,
nee die wou hier 2000euro verdienen voor 38u
ginds wil die 500euro verdienen, in kiev ofzo
maar ja, is dat allemaal realistisch?
ze heeft 1 jaar in kiev gezeten en miss 2 jaar bij krant
maar die heeft geen carriere
buiten dromen van norway
thx voor uw antwoord
wat raad je haar aan? ze zit in zhytomyr?
met 100-150 euro , daar wil die niet voor werken.En het moet iets op niveau zijn()
zelfs als zou ze 500euro verdienen in restaurant, zou ze zeker nooit doen, te hoog in bol
Tja… de lat ligt hoog:-) In Kiev zou ze voor 500 euri wel iets kunnen vinden denk ik, mits ze hoogopgeleid is en basiskennis engels heeft. In Odessa (tweede stad van Oekraine) is het wel moelijker (tegenwoordig bijna niet te doen:-)), laat staan Zhitomyr. Maar met 500 euro in Kiev zou ze moelijk kunnen rondkomen. Ze zou dan iets moeten huren (als ze geluk heeft zou ze iets voor 300 euro kunnen krijgen), wat blijft over, 200 euro. Tsja, daar kun je wel voer voor kopen, nee nee, geen voeding, wel voer.
Kees,
Nou is heel simpel, vader, moeder en de kids blijven vaak bij elkaar wonen, in een piepklein appartement/flatje/kwartira.
Vader heeft een inkomen (werk) van 2000/3000 Grivna, moeder heeft ook nog eens 2000 grivna met werken, dan hebben de kinderen vaak werk, dus alles bij elkaar komt er toch wel 8000 Grivna binnen per maand. Is toch mooi bijna 800 euro.
Natuurlijk gaan ze nooit of zelden uit eten, en vakanties buiten Europa mag al niet, dus blijven ze lekker in UA…..of hopen een mooie man te vinden met geld
Die flatjes waar ze in wonen is echt ongelooflijk klein, ik had 1 vriendin in Lvov, ze woonde net buiten het centrum in van die grijze oude flat gebouwen.
Al 100 jaar geen onderhoud meer aan gedaan, het ruikt er muf van binnen, en alle ruimtes die hun ter beschikking hadden zal 40/45 vierkante meter zijn geweest.
In de Russishe tijd gekocht voor een prikkie, of georven, dus ze zitten heel laag qua woonlasten.
Kunnen wel overleven, maar is naruurlijk moeilijk, daarom blijven de kinderen van lang thuis wonen, want op hunzelf zal moeilijk gaan als je maar 2000 grivna hebt p.m.
Kijk maar eens op de datingsite's/chatboxen, vaak wonen vrouwen van 28-30 jaar nog gewoon thuis.
Marcus…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?