Initiatief Karpaten

• Joop

Hoi beste mensen,

Loop al jaren rond met een gedachte , die maar eens waarheid moet worden.

Zou graag een simpel initiatief starten van een bedrijfje in een land waar we simpel en rustig kunnen ondernemen.

Mijn gedachte gaat uit naar een camping en hotel cq “herberg” met agrarische activiteiten op de achtergrond.

De Karpaten zijn naar mijn idee een redelijk bereikbare locatie voor west europeanen.

Buitensport is daar geweldig te doen , rustig leven ook , en vakantie houden ook.

Mijn start is een reis naar het gebied , zelf kijken en mogelijkheden onderzoeken.

Wil een idialisme als uitgangspunt pakken , het dorp als gemeenschap betrekken en samen een plan ontwikkelen.

Leven in de basis en de basis ook weer bij westerlingen onder de aandacht brengen.. Soort kamperen bij de boer.

Het wiel opnieuw uitvinden is dom, wie tips heeft of goede ideeen , laat het mij weten.

Joop

• Kees Adam

Goed en mooi initiatief, Joop.

1 tip van mij: gooi je idealisme overboord en zie het als business.

De bewoners van het dorp zullen je anders in no-time aan de bedelstaf helpen.

In een economie en land als Oekraine waar het elke dag overleven is voor velen, zullen ze je helemaal kaal plukken.

Dit klinkt negatief maar een korte-termijn-visie is nu eenmaal de economische realiteit op dit moment in dat land.

• Joop

Ik begrijp je antwoord , ik bedoel meer hun de werkzaamheden laten doen en zoveel mogelijk goederen laten leveren .

Kado geven bestaat niet , maar goodwil ontvangen wel door zo te werken. Heb de verschillen gezien door deze werkwijze toe te passen of niet . Speurtocht gaat door naar mooi gebied , en verdere ontwikkeling van plannen.

Vriendelijke groet

Joop

• Kees Adam

Het is daar prachtig.

En ik verbaasde me over de relatief goed infrastuctuur op vele plaatsen.

Vanaf L'viv airport is het goed te doen.

'

Je werkwijze zal zeker vruchten afwerpen.

Win-win siutaties creeeren is een beproefde methode in de zakenwereld.

• Outdoorman

Leuk idee , mooie omgeving ,

4x4 is ook leuk daar ,

Pullingdog