Betrouwbaar datingburo

• Den Danny Belgie

Beste allemaal,

wie kent betrouwbaar buro te nederland of belgie

of gewoon ter plaatse? ua /russia/lithouwen

alles wat ik ken stinkt dat het niet normaal is.oplichters zowel ginds als hier.

Alvast Bedankt

Den Danny

• Marcus

Hoi Fart Danny ;)

Vergeet die datigburo's ….kom lekker naar Lvov, stikt het van de mooie dames, kost je 50 euro met Wizzair :)

Ben al weer lekker aan het genieten.

Holland tot maandag :)

Marcus..

• Ruud

Danny,

De meeste grotere dating bureaus zijn op zich wel te vertrouwen.

Natuurlijk zitten er ook scammers tussen de vrouwen die zich op deze sites aanprijzen.

Gewoon je verstand gebruiken, dames in lingerie overslaan, dames die om geld of cadeaus vragen overslaan, etc.

Een normale vrouw uit Oekraine zal nooit om iets vragen en beledigd zijn als je haar geld aanbied.

Ik heb met Marcus al eens de degens gekruisd over deze onderwerpen :).

Marcus benaderd vrouwen op straat e.d. en deze duiken dan gelijk met hem de koffer in, je kan je afvragen wat voor een dames dat zijn.

In ieder geval niet mijn soort.

Lees ook eens alle inzendingen rond het onderwerp “vrouwen in Oekraine”, zeer verhelderend.

• Jaqueline

Hey Ruud,

Hoe staat het ermee? Wat een man die Marcus.

Die Marcus toch. Ja Ruud het blijft een vieze man die vrouwen misbruikt. Wat walg ik van dat soort mannen en word ik ronduit misselijk als ik zijn ´´gebeurtenissen´´ lees.

Het kan me echt begroten voor die vrouwen die geen keuze hebben en die tegen dit soort beesten aan lopen. Het zou je dochter maar zijn, echt verschrikkelijk! Marcus het zou een geruststelling zijn als je de vrouwen af zou zweren maar je zult wel sexverslaafd zijn, je moet je laten helpen voor het te laat is.

Jaqueline

• Ruud

Hoi Jacqueline,

Bedankt, alles gaat goed met mij.

Zijn een weekje op vakantie in Quatar en gaan daarna naar Odessa.

Daarna gaan we door naar mijn familie in Nederland om kerst en oud en nieuw te vieren, mijn dochters vragen zich af of ik nog besta :)

Daarna weer terug naar Odessa voor de orthodoxe vieringen

Sommigen (Marcus) zijn inderdaad onverbeterlijk en vragen zich af waarom hun leven een grote beerput is.

Lijkt mij een kwestie van keuzes maken in het leven.

Ik veronderstel dat het met jou ook goed gaat?

Groeten,

Ruud

• Jaqueline

Hey Ruud,

Met mij gaat het prima!! Je vermaakt je wel zie ik:) Jij bent een man naar mijn hart met respect voor een ieder:)

Voor mannen als Marcus zit een normaal leven er niet in, hij verbloemt zijn mistroostige manier van leven door gebruik te maken van diverse soorten smiley´s ;):);) O wat heb ik toch een leuk leven, ik naai er vrolijk oplos in een derdewereldland land want het mag beslist geen geld kosten! Arme vrouwen die het aangaan. Wie huurt nu hoertjes op zijn verjaardag? Ik wist echt niet wat ik las? Las ik het wel goed wat hij schreef? Hier word ik echt ziek van! Dit kan toch niet, het zou je zoon maar zijn die vrouwen misbruikt. Onterven die vent!

O ja Marcus, , Jaqueline is een vrouw en blijft een vrouw:) Of ga je weer op onderzoek uit om te kijken of ik een man ben? Wat moest ik hier om lachen, je blijft een zielige figuur.

O ja Ruud ik moest even stoom afblazenX(

Liefs Jaqueline:)

• Ruud

Jaqueline Schreef:

——————————————————-

> Hey Ruud,

>

> Met mij gaat het prima!! Je vermaakt je wel zie

> ik:) Jij bent een man naar mijn hart met respect

> voor een ieder:)

>

> Voor mannen als Marcus zit een normaal leven er

> niet in, hij verbloemt zijn mistroostige manier

> van leven door gebruik te maken van diverse

> soorten smiley´s ;):);) O wat heb ik toch een

> leuk leven, ik naai er vrolijk oplos in een

> derdewereldland land want het mag beslist geen

> geld kosten! Arme vrouwen die het aangaan. Wie

> huurt nu hoertjes op zijn verjaardag? Ik wist echt

> niet wat ik las? Las ik het wel goed wat hij

> schreef? Hier word ik echt ziek van! Dit kan toch

> niet, het zou je zoon maar zijn die vrouwen

> misbruikt. Onterven die vent!

>

> O ja Marcus, , Jaqueline is een vrouw en blijft

> een vrouw:) Of ga je weer op onderzoek uit om te

> kijken of ik een man ben? Wat moest ik hier om

> lachen, je blijft een zielige figuur.

>

> O ja Ruud ik moest even stoom afblazenX(

>

> Liefs Jaqueline:)

Hoi Jacqueline,

Ik heb inderdaad een fijn leven, maar ik ben ook veel van huis en haard, altijd al geweest.

Als ik op karwei ben dan ben ik ook 24/7 beschikbaar.

Daarna is het dan ook goed ontspannen en ik houd van reizen, net als mijn vriendin.

Ik had dat verhaal van Marcus niet gelezen, het is inderdaad erg mistroostig als je mensen moet betalen om op je verjaardag te komen.

Ik wil er verder eigenlijk geen aandacht meer aan geven.

Overigens ben ik een gewone man die op een fatsoenlijke manier zijn leven probeert in te richten, maar ook ik heb dingen gedaan waar ik achteraf niet trots op ben.

Het ga je goed.

Ruud

• Den Danny Belgie

Yo,

Fat Danny hier,

Zeg allemaal leuk die onderonsjes maar waar blijven suggesties op mijn vraag bygod?

Ik wacht dus op serieuze suggesties

Groeten

Den Danny

Grten aan Allen, de Marcus my man, De Ruud en Jaqueline

• Marcus

Heej Danny

Was weer leuk in Lviv afgelopen weekend, kwam er ook een stelletje tegen die al 4 jaar getrouwd waren in NL.

Zij is Ukraiense, en hij Nederlander.

Hebben elkaar hier in NL leren kennen op het werk.

Zij vertelde mij…..dat je NOOIT een dame moet nemen van 1 datingburo.

Omdat het vaak vrouwen zijn die voor ‘n beter leven gaan, en het niet uitmaakt hoe de man in kwestie eruit ziet. Je moet gewoon zelf erheen, gewoon dames aanspreken, dat is beter als zo’n buro. Die Ukraiense dame vertelde mij dat het vaak misloopt tussen Nederlandse en Ukraiense dames omdat de man op een gegeven moment denkt ik heb voor die vrouw veel geld betaald om haar hierheen te krijgen, waardoor hij denkt: “zij moet maar naar mijn pijpen dansen”. Daar begint de stress dus al mee.

Ik ben het type vrijgezel wat van het leven geniet, wat anderen hier op het forum ervan denken is ieder zijn eigen mening.

Groetjes de Marcus

• Kees Adam

Jacqueline,

je hoeft het niet eens te zijn met de leefstijl van Marcus.

Maar de woorden die jij gebruikt zijn wel van een heel ernstig niveau.

Hij versiert vrouwen en hij geniet daarvan.

Klaar.

Je doet nu net of hij gelijk staat met die gast van die kinderdagverblijven in Amsterdam.

Doe eens effe normaal, zeg, met je CU/SGP-geklets