Naar Kiev?

• Gilbert

Hoi,

Gaat er nog iemand naar Kiev de komende 8-10 dagen? Ik kan zelf niet meer gaan vóór 20 december, maar moet er een originele uitnodiging (2 A4-tjes) naar toe gebracht hebben.

Ik hoor het wel.

Groeten

• Toecha

waarom stuur je hem niet gewoon op? ik heb het zelf pas nog gedaan na 8 dagen was hij er.

Andere mogelijkheid is via DHL,dat duurt 1 of 2 dagen maar het wel ongeveer 70 euro.

• Gilbert

DHL is inderdaad een optie, maar wel errruuug duur. Ik zag inderdaad iets van 73 euri staan.

Met de gewone post heb ik in het verleden vaker iets gestuurd. Het is altijd aangekomen, alleen varieerde de verzending tussen 5 dagen en 3 weken. En dan is het risico weer te groot.

• kees

Vorige week woensdag heb ik nog een dikke envelop naar Vinnitsa gestuurt, van hier vandaan (Dongen) aangetekent, kost 7,70 euro en zal deze week woensdag in het postkantoor van Vinnitsa zijn. Ze vragen tegenwoordig wel wat erin zit, dit word genoteerd en daat teken je nu voor. vr.gr. kees.

• Slawa

Met de gewone post

Vorig jaar heb ik een aangetekend brief met uitnodiging naar Kiev gestuurd. Op mandag bij postkantoor ingeleverd, op donderdag hij was al bij geadresseerde. In mijn eigen geval dat was een record.

• marmer@snelnet.net

Wij vliegen 20 december vanaf Schiphol naar Kiev maar dat is denk ik te laat voor je?

Mvg, Martin en Olia

• Henk

Dag Gilbert,

Volgende week vrijdag 10 december vlieg ik naar Kiev. Ik kan de uitnodiging wel meenemen.

• Gilbert

@ Martin en Olia

De 20e is inderdaad te laat. Mijn vrienden hebben de 13e een afspraak staan bij de ambassade

Fijne reis

• Gilbert

Hoi Henk,

Dat zou perfect zijn.

Door op mijn naam te klikken kun je mij een mail sturen. Als je mij even jouw email of telefoonnummer achterlaat, hebben wij contact.

Alvast bedankt.

Groeten

Gilbert