Ik heb een beveiliging bedrijf in oekraine

• Danny van Veelen

ik heb 2 bedrijven

1. isoleeren van huizen en de gevel bekleding er van.

2. het bouwen van design saunas bbq en watervallen en zwembaden

3.En een beveiligings bedrijf van bodyguards tot het beveiligen van bedrijfs tereinen panden

mocht u vragen hebben kunt u me e mailen info@dutchstandard.com.ua

Danny van Veelen

of bellen+310616999445

of +380508837979

• kees

In welke regio zit je?

• kees hoevenaar

Goedemorgen hr,v.Veelen,heb kennis aan een jongen die in Bianka-buska woont,hij een tijdje in mijn bedrijf gewerkt als schilder en is een eerlijke harde werker,hij is 4 jaar terug maar werk is nog steeds een probleem,bezoek hem twee keer per jaar,hij ziet mij als een vader figuur,hij heeft een vriendin en een kind van anderhalf jaar,wil graag met u in contact willen komen meschien is uw bedrijf een oplossing voor zijn probleem,verneem graag een reaktie van u,besluit met een vriendelijke groet,Kees,Hoevenaar

• john locktree

Hallo.,

Ik vraag mij af of solarenergy iets is voor de Oekraine??? Ik verkoop straatlantaarnsystemen aan oa Africa en Zuidamerika.

please send email.

rgds John

• Henk72

Kan deze persoon niet geblokeerd worden? Kots misselijk wordt je er van!

• Marcus

Is een of andere SPAM, en word op meer forums gemeld.

Schijnbaar is blokkeren moeilijk.

Marcus

• Elena

Hallo John,

Wat is dat een leuk idee!

Ik zou wel iets ermee willen doen . Wat zijn je voorwaarden? Ik woon in Odessa. Het is echt iets niews hier zou zijn. Ik kan niet zeggen dat ik je ermee echt kan helpen maar wel meewerken bij een Nederlands bedrijf hier in Odessa is al lang mijn droom. Success!!

Elena.

• Ruud

Er is binnenkort een beurs voor duurzame energie in Kiev

deze partij kan je misschien op weg helpen;

http://nusep.org/nl