Ukrainedate.com

• Yoeri01

Hoi Allemaal,

Ik heb hier zowat heel het forum gelezen en heb besloten in eerste instantie me in te schrijven op bovenvermelde website.

Gewoon puur on voeling te krijgen met wat leeft,wat reageerd…het is gewoon een start.

Het eerste wat me opviel op die website is dat zeer veel van die vrouwen de functie relocate into my country hebben ingesteld.

Dus zijn ze eigenlijk opzoek naar iemand die verhuisd naar hun land.

ik heb hier in een ander forum gelezen dat iemand op die website 100 reacties had gekregen,ik wil mezelf niet de lucht inprijzen maar ben toch

eens benieuwd of ik er zelf in eerste instantie al 10 ga krijgen…

Ik ben hieraan begonnen met het idee,ik ga serieus op men hoede zijn,ik kan gerust vrouwen versieren hier in Belgie,ik ga wekelijks opstap

en aandacht genoeg,alleen heb ik een probleem dat ik soms teveel belang hecht aan het uiterlijk.

en dat uiterlijk van die vrouwen is echt wel iets aparts.

Dus mijn vraag is,hebben jullie ervaring met die site,wat kan ik verwachten,waar moet ik op letten.

Ik ben van plan jullie op de hoogte te houden van het verdere verloop in mijn onderneming!

Grtz

• Gilbert

Yoeri,

Mijn vrouw en ik hebben even de moeite genomen om de website te bekijken…… vergeet het maar! 9 van de 10 foto's zijn fake. Als jij je het geld uit je beurs wilt laten troggelen ben je aan het juiste adres.

Als je een goede betaalde dating site zoekt, kijk dan op bijvoorbeeld www.luckylovers.net. Echter zijn er tegenwoordig zoveel gratis sites, zoals bijvoorbeeld www.flirt.com.ua waar je zeker in contact kunt komen met een dame uit Oekraine.

Succes

• kees

Wat een onzin reaktie. Ik ben zelf een paar jaar terug via ukraindate in kontakt gekomen met een dame woonachtig in Kiev. Ik ben er toen naartoe gegaan maar het klikte niet omdat wij verschillende opvattingen hadden wat betreft geloofsovertuiging. Maar dat ligt niet aan de site.

• Gilbert

Hoezo onzin reactie??? Je kunt ook geluk hebben. :)

Als jij op een dergelijke site aanmeld, waar je al op voorhand kunt zien dat er foto's bij zijn van modellen die ergens in Amerika modellenwerk verrichten of voor bijvoorbeeld uit een fotoshoot van een parfum reclame zijn gehaald; en men er vervolgens ook nog voor moet betalen om met hen in contact te treden, dan noem ik dat geld aftroggelen. Niks mis met mijn reactie, Kees.

Zoals gezegd, je kunt ook geluk hebben, echter wil ik mensen behoeden om weken-/maandenlang ergens voor te betalen waar zij niets voor terug krijgen. Vervolgens reizen zij naar Oekraïne, misschien ook nog wel naar een of ander verlaten dorp en komt er vervolgens niemand opdagen.

• LeSage

Ben zojuist terug van een vakantie in Odessa. Ik verbaas me erover waarom velen denken dat Ukraiense dames zo speciaal zijn. Ook hier ben ik hele knappe dames tegen gekomen, maar ook hele lelijke. Net als in Nederland bijvoorbeeld.

• Ruud

Je hebt gelijk, er zijn ook lelijke dames, net als in andere landen.

De dames zijn meestal wel vrouwen gebleven in tegenstelling tot nederlandse dames.

Zodra die een man hebben stoppen met zichzelf te verzorgen.

Voor mij persoonlijk is het meer dat ik van het land en in het speciaal van odessa houd.

• Ruud

Ik vermoed dat de meest grotere datingsites hun bestand aan dames serieus probeert te houden, het is immers een business en als je klanten ontevreden zijn/worden dan is het einde oefening.

Dat neemt niet weg dat de aangeboden informatie vaak niet helemaal klopt.

Foto's die wel erg mooi gemaakt worden en soms de dame wel erg flateus laten overkomen.

De kennis van het Engels wordt vaak te rooskleurig voor gesteld, net als het beroep wat ze uitoefend.

Maar ja, zijn wij mannen dan altijd zo eerlijk in deze?

Zijn wij ook niet altijd knap en succesvol?

In een ander topic heb ik wel aangegeven dat indien je een serieuze vrouw zoekt diegenen die zich laten fotograferen in lingerie beter kan overslaan.

Het zegt het een en ander over hun wereldbeeld, hun reputatie of juist het gebrek daaraan, zelfbeeld, sociale status, etc.