LET OP !! Ingebruikname nieuwe Terminal op Borispol

• Gilbert

Vanaf 31 oktober wordt op Borispol een nieuwe terminal in gebruik genomen voor Internationale vluchten! Dit is Terminal F.

Terminal B komt dan voorlopig te vervallen.

Terminal A blijft bestaan voor binnenlandse vluchten.

In bijgaande link kunnen jullie zien waar de terminal zich bevind; met nog wat meer informatie en een aantal platte gronden.

http://www.flyuia.com/new-terminal-F-en.html

• Fred2

Hallo,

Haha ok, de kleine vlieghaven van het land vol serpenten wordt ietsje groter ofzo?

Hoop dat hun gedrag en eisen ook niet vergroten dan haha.

Dat kan je bezwaarlijk een vlieghaven noemen hé.

Maar toch gaan de vrouwen allemaal graag op vakantie….1 probleem maar….nog nooit binnenkant van een vlieger gezien….gaat dit hun vooruithelpen in hun dromen?

Ok thx for the info.Maar ik ga eerst naar Parijs en London nu.

Grtz, fred2

• Ruud

Nouja zeg.

Ik veronderstel dat je een slechte ervaring op hebt gedaan.

Dat betekend zeker niet dat een land of bevolking slecht is.

Die ervaring had je waarschijnlijk ook in Nederland op kunnen doen.

Ben benieuwd naar je verhaal.

• Fred2

Hoi Ruud,

Mijn verhaal, dat staat hier elders.

Wat ik hier schrijf is een overname van enkele zinsneden van anderen die me bijgebleven zijn.Blader anders eens door de andere rubriek waar ik vandaag geschreven heb.

Klopt toch wat ik schrijf?

-die madammekes willen allemaal reizen maar…wie betaalt…

-das meer een regionale luchthaven met parking ervoor, iets zoals chalerloi.

-voor de rest zie andere rubriek,

-ik schrijf ook niet dat alleman daar een probleem vormt.Dat situeert zich meestal bij diegene die om economische redenen het land willen ontvluchten…elke manier is toegestaan…illegaal het land uit….de prijs? 500dollar, ginds is alles te koop hoor.Van nieren tot rijbewijzen, das de harde realiteit.En 100000 weeskinderen.Want kindjes hebben ze allemaal graag, we willen family stichten jaja.

Kijk ik vind ukraine een mooi land, grootste van europa op rusland na, dus begrijp mij niet verkeerd

Grtz, from belgium