Naar Oekraine (Lviv/Kiev) In November! wie wil er mee?

• Donny

Hoi allemaal,

In November heb ik een reis geboekt naar Oekraine.

Ik vertrek vanuit Nederland met de auto naar Wroclaw in Polen,

en vanaf daar wil ik met de trein naar Lviv in Oekraine, dit is

een rechtstreekse verbinding met een comfortabele trein.

De bedoeling was dat ik met een vriend samen zou reizen,

maar die kan helaas niet meer met mij mee…..

Lijkt het je wat om van Zaterdag 6 November tot Maandag 15 November

samen met mij op reis te gaan? Stuur me een mailtje!

Retour met de trein vanaf Wroclaw naar Lviv kost je in totaal 118,35

Ticket is hier in Nederland te boeken, en die krijg je netjes thuis gestuurd!

Kortom, een leuke vakantie voor weinig geld :)

Over mezelf,

Ik ben een jongeman van 24 jaar oud, Vrolijk ingesteld en zeker zin in een

leuk reis avontuur! :)

Hopelijk tot snel!

Groeten Donny

• Marcus

Donny, treinticket hoef je niet vanuit hier te boeken, als je in Wroclaw op het treinstation bent boek je voor ongeveer 35 euro enkele reis Lviv met de comfortabele DB (Deutche Bahn) trein.

Vanuit hier boeken is onzin, kost alleen maar meer geld, en neem aan dat een jongeman van 24 zijn geld beter kan besteden :-)

Marcus..

• Marcus

Heej Donny,

Heb even jou vertrekdata ingevoerd op de site van wizzair.com

Vanuit Dortmund vlieg je voor 40 euro heen en weer all-inn naar Lviv (dus met alle toeslagen).

Waarom eerst 1000 Km reiden naar Wraclow, om dan ook nog eens 7-8 uur in de trein te zitten naar Lviv.

Ik zou je dit afraden, vliegen vanuit Dortmund is maar 2 uurtjes, en vanuit Venlo is Dortmund maar 100 KM.

Parkeren kun je er Gratis !!

Ik heb plannen om in December net voor de kerst weer even te gaan, 4 dagen is lang genoeg in Lviv, 8 dagen is te lang, Want donderdag begint het leven pas in deze stad…….maandag, dinsdag, en woensdag niet veel te doen :), op natuurlijk een lekkere thaise massage na natuurlijk :)

Marcus..

• Slawa

Parkeren kun je er Gratis !!

Opel-dealer bedoelt U?

• Mark

Hoi Donny!

Je schrijft niet wat je daar gaat doen, maar Polen is denk ik interessanter voor jou. Ik vond het uitgaansleven in L'viv echt tegenvallen. De populairste disco (Metro) kun je op je 24e eigenlijk niet meer met goed fatsoen heen aangezien de gemiddelde leeftijd van de bezoekers zo rond de 20 is, de 1 na populairste (naam vergeten) is heel groot maar tochtig en sfeerloos (te groot voor het aantal bezoekers). De rest is wat meer upmarket zeg maar, dus belachelijke prijzen voor drankjes enzo. In Kiev is alles vreselijk duur.

Wrocla wis een mooie stad met een geweldige sfeer, een top nachtleven en uiteraard veel mooie dames ;) dus zie ik het nut niet om dan nog uren in de trein te zitten naar Oekraine.

• Marcus

Beste Mark,

Ik neem aan dat je met die tochtige disco “Millennium” bedoeld.

Inderdaad disco Metro is voor 18 tot maximaal 22 jarige.

Maar in club Pozitiff ernaast, kun je makkelijk heen als je 24 bent.

Leuke tent is ook Leroy, hier komen mensen tussen de 22 en 45 jaar.

Ook Fashion Club is leuk, deze zit midden in het centrum, gelijk aan Sovebode avenue.

Hier zijn de prijzen wel iets duurder, dan in Metro en Leroy, maar voor 1 biertje (0,5 liter) betaal je 15 Hrivna.

Dus momenteel 1,40 euro, in Leroy betaal je 7-8 Hrivna ervoor.

Lviv is een leuke stad, en ook best leuke disco's.

Marcus