Wie heeft auto export ervaring in Oekriane ?

• fernando

Ben op zoek naar export handelaren die in oekriane actief zijn.

• Frank S

Fernando.

Ik heb een vriend in Kiev die auto's importeerd, legaal voornamelijk uit Duitsland en het hogere segment.

“normale” “low butget” auto's hebben ze er zeer veel voornamelijk uit de eigen markt zeker in Kiev is die heel erg groot. let wel dat het gemiddelde inkomen daar onder de 200 UDS ligt op dit moment. De crisis heeft zeker (jammer genoeg) in de Ukraine hard toegeslagen.

Als je intresse heb en mijn vriend heeft intresse wil ik jullie best in contact brengen.

пока Франк

• fernando

Als het kan graag, ik zit niet in oude auto´s te handelen. Dus als je wilt breng mij maar in contact met hem. Mijn e-mail is ; sjoerdbijlsma@gmail.com

bvd

• micha

Ja, ik ben ook op zoek naar mensen die in Oekraine zich bezighouden met auto's, als u iemand kent, of die persoon zelf bent, gelieve mij dan te contacteren.

• micha

Frank , ik ben geintresseerd in uw vriend. Ik zou graag hier auto's in Belgie willen aankopen, en die dan aan uw vriend, of iemand anders die vanuit Oekraine naar hier komt, direct dan aan hem verkopen, zou u me aub kunnen contacteren, als u zo iemand kent, dankuwel

• Frank S

Ik zal het voor u vragen. Echter maak u geen illusies. de automarkt daar is bijna 0 op dit moment.

• Mo

Hallo,

Via de automarkt in Utrecht heb ik aardig wat contact weten te maken met handelaren uit het oostblok(oekraine, bulgarije, roemenie, polen, hongarije tec… Ik weet dan ook wat hun vraag en wil is. Wat is je doel precies?, aangezien ik dat niet kan opmaken uit je vraag?

Groet,

Mo

• Ruud

De markt voor tweede hands auto's, geimporteerd uit het westen, ligt bijna geheel op z'n kont.

Net als de onroerendgoed markt.

• Frans

Ik wil mijn Renault GrandEspace 2.2 DCI uit dec 2006 op Spaans kenteken exporteren. Zou men daar in Oekraine in geinteresseerd zijn?

Gr. Frans

• Marcogoer

Beste Mo,

Ik heb ook nog een partij autos die naar Oekriane zouden kunnen. Als jij de contacten hebt kunnen we er vast uit komen.

Je kunt telefonisch contact met me opnemen 0619029629