auto markt

• fernando

Wie kan mij vertellen waar er grote automarkten zitten in de Oekraine ?

• Gilbert

Lviv, elke vrijdag en ik meen ook op zondag, een paar honderd meter van het station.

• Marcus

Klopt, wel oppassen dat het GEEN gestolen auto is :)

Maar dat zie je bijna niet….wat zijn het toch knappe koppen die Oekraieners :)

Ik zag me daar toch wat moois staan, kon me amper voorstellen dat het legaal was ;)

Marcus

• fernando

Kom jij daar regelmatig dan ?

• Ruud

In o.a. het oosten (Kharkiv) worden auto's omgekat mbv de locale politie en een medewerker van het register.

Geen spannend verhaal, zelf meegemaakt.

Je loopt wel een klein risico bij weg controles.

• Marcus

Ik ken heel Lvov uit mijn duimpje :)…..nu in 2 jaar tijd wel 8x daar geweest.

Pas dus op met daar wat te kopen.

Is een mooie stad met mooie dames ;)

Meesten spreken geen Engels, maar kunnen wel FRANS :) (denkertje).

Marcus..

• fernando

Het is niet de bedoeling daar iets te kopen maar te verkopen. Wat voor auto´s kunnen ze daar gebruiken ? Heb namelijk een autobedrijf en wil mijn uitzet gebied vergroten.

• fernando

Zit jij toevallig in de autohandel ? Geef me anders je persoonlijke e-mail.

• Gilbert

Ik meen ergens gelezen te hebben dat er een import-stop van kracht is op gebruikte personen voertuigen. Maar dat kun je via de ambassade in Kiev wel achterhalen.Voertuigen die gebruikt worden t.b.v. overheidsdoeleinden mogen wel; zoals bijvoorbeeld busjes. Daar is trouwens ook veel vraag naar: 8, 12, 15, 18 of 20 persoonsbusjes zoals Sprinters, Transits, LT's/Crafters, Iveco's enz.

Doe er je voordeel mee, maar is volgens mij erg veel papierwerk en je zult iemand moeten hebben die de taal machtig is in woord en geschrift, anders is er geen beginnen aan.

• fernando

dank je wel voor je reactie, ik ben de taal machtig in taal en schrift, maar jij zit niet in de export handel verneem ik ?