Hoi Marcel,
Ok.
Bij mij duurde het 4 maand voor er visum kwam.De 1ste maal was het kerstperiode en was het ergens blijven hangen op 1 of ander ministerie met dan uiteindelijk een negatief advies, 2maand gewacht voor niets.
Kijk ik heb deel 21 al ontwikkeld: zie ander discussiepunt, de mentaliteit van oplichten en stelen bij russen in het algemeen.
En lees eens uw landgenoot Kees, die spreekt zoals ik: als je hun zin geeft, en ermee instemt niets meer te zeggen hebt dan gaat het ..
Dat kan niet voor mij hoor
Maar dat hoor ik echt vaak
Net zoals het feit dat ze overal naartoe willen maar nog nooit binnenkant van vlieger gezien hebben.
Ja echt, eens hier , sommigen denken alles beter te weten en je bent in je eigen huis geen baas meer, dat is zielig, ook meegemaakt zelf.
Spijtig
Ja kees, het zit mij hoog met die vrouwen ja.
MAar eens komt er miss wel iemand leuk langs.
Mijn idee is hetvolgende: sommige zoeken gewoon “zot” voor papieren, en dan zoeken ze iemand die rijker is of ze echt graag zien etc.Dat wordt ginds zo gepromoot, dat heeft niets te zien met buro's etc.
Nuja als uw vriendin zelf een visum kan halen vindt ik het wel ok hoor, daar is meeste kans voor eerlijkheid.Als ik of jij iemand ten laste moeten nemen, tja dat zijn de probleemgevallen.
Ja en dom zijn ze niet hoor.
Maar ja.
Een rijke belg die ik ontmoet heb op luchthaven had ginds eens 2000euro gegeven aan iemand en op 1 maand alles erdoor gejaagd.Normaal had die 100euro/maand.Relatie was direct gedaan.
Ik heb die testen ook gedaan maar dan met 500euro en kijk eens in belgie niets dan miserie, dus op voorhand weet je het niet
Maar alle tijd, moeite die je erin steekt dat doet pijn ja
Moest ik u zijn, ik zou ze eerst eens naar nederland laten komen hoor (de 1ste maal in belgie liep bij mij ook niets mis) en dan verder zien.
Nu het is makkelijker 40plus das wel een feit denk ik.Als ze kids hebben ook want wie wil die nog ginds?Maar dat wil ik allemaal niet.
En dan komen andere problemen, zoals u aanhaalt, iemand ziek, dan willen ze terug etc of ze willen hun kind naar hier, dat zijn ook moeilijke toestanden
Enfin, ja
Genoeg om over te schrijven hoor in mijn boekje
Of dames die zich laten bezwangeren en dan weer weg zijn voor alimentatie , allemaal schrijnende toestanden.
Groetjes,
Danny